بهره‌برداری از پایانه تاکسیرانی آزادی در دهه فجر

شهردار منطقه۹ از آغاز ساماندهی پایانه تاکسیرانی ابتدای خیابان آزادی مشتمل بر ۱۲۰ دستگاه تاکسی به منظور تامین دسترسی ایمن شهروندان به سیستم حمل و نقل تاکسی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه اظهار کرد: در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی و تسهیل در انجام سفرهای درون شهری و با عنایت به لزوم تکریم رانندگان تاکسی، عملیات احداث سرپناه و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی آزادی کلید خورد.

وی افزود: در همین راستا و جهت استقرار و ساماندهی ۳ خط تاکسی (آزادی – امام حسین (ع) و (آزادی – هفت تیر) و (آزادی – امام خمینی) با ناوگانی مشتمل بر ۱۲۰ دستگاه تاکسی عملیات مسقف سازی پایانه مذکور توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه۹ آغاز شد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: این پروژه در ادامه اجرای فاز یک طرح اصلاح هندسی ابتدای خیابان آزادی به مساحت ۳۰۰ متر مربع انجام و در قالب آن نیز نسبت به مسقف‌سازی۳۰۰ مترمربع از سطح پایانه براساس طرح ابلاغی کمیته معماری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اقدام می شود.

مرتضوی یادآور شد: پایانه تاکسیرانی خیابان آزادی با نصب سیستم روشنایی، مبلمان متناسب و تجهیزات ترافیکی تجهیز و با توجه برنامه ریزی های انجام شده، این پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 47195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =