شکل گیری معابر محلی یکی از مطالبات مهم شهروندان منطقه 22

شهردار منطقه ۲۲ گفت: با توجه به اینکه این منطقه از مناطق نوپا و در حال شکل گیری شهر تهران است جنس موضوعات آن به‌خصوص در حوزه شهرسازی با سایر مناطق متفاوت است. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی در خصوص کمبودهای زیرساختی در این منطقه گفت: از نگاه بیرون، به منطقه ۲۲ به چشم یک منطقه شاید جذاب و برخوردار با یکسری زیرساخت های فرامنطقه ای نگاه می شود. در حال حاضر میزان سرانه فضای سبز منطقه ۲۲ در حد استاندارد است؛ اما سرانه های آموزشی و فرهنگی در مقابل رشد زیاد ساخت و سازهای آن در سال های گذشته، آنطورکه باید توسعه پیدا نکرده که نیازمند یک تلاش همگانی برای رفع این مشکل هستیم.

نصرتی یادآور شد: با توجه به سرعت بالای جمعیت پذیری منطقه و همچنین افق جمعیتی که برای این منطقه ترسیم شده، یک سوم جمعیت تا به امروز در منطقه ساکن شده اما زیرساختها به نسبت سرعت جمعیت پذیری آن مهیا نشده و باید  متناسب با سرعت سکونت به انتظارات اجتماعی بوجود آمده از سوی مردم نیز پاسخگو باشیم.

نصرتی در ادامه گفت: منطقه ۲۲ از جمله مناطق جوان و نوپای شهر تهران است و قابلیت توسعه در جای جای منطقه مشاهده می شود و در دیدارهایی که با شهروندان این منطقه داشته و دارم شکل گیری معابر محلی یکی از مطالبات اصلی آنها به شمار می رود.

شهردار منطقه ۲۲ اذعان کرد: با همکاری تمامی همکاران در معاونت فنی و عمرانی منطقه در بحث ترمیم و روکش آسفالت معابر با توجه به تاکیدات شهردار تهران در خصوص خدمت رسانی حداکثری به شهروندان تهرانی اقدامات زیربنایی خوبی تا به امروز در سطح منطقه انجام شده و تا پایان سال جاری عملیات پخش آسفالت ۴۰ هزار تنی در معابر محلات غرب تهران اجرا خواهد شد.

نصرتی ادامه داد: منطقه ۲۲ دارای ۱۲ محله است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مدیریت شهری در نظر دارد برای رفاه حال شهروندان تمامی محلات از نعمت میدان میوه و تره بار برخوردار شوند، به همین منظور بحث ساخت و راه اندازی میادین میوه تره بار در نواحی شش گانه منطقه نیز در دستور کار قرار دارد. تلاش خواهد شد با افزایش سرانه خدمات شهری با موضوع احداث و توسعه میادین و بازارهای محلی در سطح محلات فاقد بازار و کم برخوردار اقدام شود.

انتهای پیام/

۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر: 47267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =