آموزش قوانین کار در حوزه HSE ویژه پیمانکاران منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای آموزش قوانین کار در حوزه HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) ویژه پیمانکاران منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه با تأکید بر ضرورت آموزش در حوزه ایمنی کار گفت: آموزش ایمنی در کار، مجموعه‌ای از دانش‌های مرتبط و منظم، همراه با کسب مهارت‌های مورد نیاز در مورد ایمن‌سازی محیط کار است، که هم‌زمان سبب ارتقای بهره‌وری، کاهش حوادث ناشی از کار و در نهایت صیانت از نیروی کار و منابع مادی کشور می‌شود.

موسوی با اشاره به سیاست‌های مدیریتی این منطقه در این حوزه افزود: حوزه HSE در منطقه ۱۱ که فعالیت آن در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست می‌باشد، با توجه به اهمیت آموزش در پیشگیری از مخاطرات کار، برنامه‌های آموزشی‌ای برای پیمانکاران منطقه تدارک دیده که در حال برگزاری‌اند.

بر اساس این گزارش، به منظور آشنایی بیشتر با قوانین کار در حوزه سلامت، ایمنی ومحیط زیست، جلسه آموزشی ایمنی قوانین کار در حوزه HSE در محل سالن شهرداری منطقه ۱۱ با حضور پیمانکاران و نمایندگان آنان برگزار شد و طی آن نکات مهمی برای ایمنی کارهای عمرانی و خدماتی شهرداری به پیمانکاران آموزش داده شد.

انتهای پیام/

۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
کد خبر: 47268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =