صدور حدود ۲۰۰ پروانه ساخت در بافت فرسوده منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم مهم‌ترین اولویت امروز مدیریت شهری است، گفت: ظهر امروز تعدادی از شهروندان ارمنی به نمایندگی از جامعه ارامنه نقطه‌نظرات خود را با شهردار تهران مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار شهر، تنهایی شهردار منطقه ۸ در حاشیه دیدار صمیمی با شهروندان ارمنی به‌مناسبت سال جدید میلادی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به اینکه بالغ بر ۱۵هزار نفر از جامعه ارامنه در منطقه ۸ تهران ساکن هستند، تلاش کردیم تا با برگزاری یک میز خدمت و باحضور شهردار محترم تهران، دغدغه‌ها و درددل‌های آنان را بررسی و پیگیری کنیم.


وی با تأکید بر اینکه پیگیری مطالبات مردم مهم‌ترین اولویت امروز مدیریت شهری است، بیان داشت: بیش از ۱۴۰ نفر از شهروندان ارمنی ما در این جمع صمیمانه حضور داشتند و نقطه‌نظرات خود را با شهردار تهران مطرح کردند.

تنهایی با اشاره به وجود بافت فرسوده در منطقه ۸ شهرداری تهران، تصریح کرد: هم در مجیدیه، هم در محله زرکش و به ویژه در ناحیه ۳ این منطقه، بافت فرسوده بسیاری وجود دارد. که بسته‌های ویژه‌ای برای تشویق شهروندان در راستای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌ایم.

وی همچنین درباره آخرین آمار صدور پروانه در بافت فرسوده در این منطقه، گفت: بالغ بر ۶۰۰ پروانه در منطقه ۸ از ابتدای امسال صادر شده است که ۱۸۸ مود آن در بافت فرسوده بوده است. زمان صدور پروانه در این منطقه نیز به کمتر از ۳۰ روز به صورت میانگین رسیده است.

انتهای پیام/

۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 47270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =