براساس تاریخ بالای فیلم، موضوع مربوط به ۸ سال پیش است

شرکت شهربان و حریم‌بان توضیحاتی درباره ویدیویی که اخیرا در فضای مجازی درخصوص برهم زدن بساط یک دستفروش بازنشر داده شده، ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای درباره بازنشر ویدیویی در فضای مجازی درخصوص برهم زدن بساط یکی دست‌فروش تاکید کرد این فیلم مربوط به ۸ سال قبل است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به اطلاع می رساند ویدیویی که طی شب و روز گذشته در خصوص جلوگیری از سدمعبر منتشر شده مربوط به سنوات گذشته (حدود ۸ سال پیش -همان طور که در بالای تصویر پیوست مشخص است ۱۲ دی ماه ۱۳۹۴) می باشد که پیداست انتشار چنین ویدیویی از سوی برخی کانال‌های خبری در فضای مجازی کاملاً هدفمند و با برنامه قبلی می‌باشد چرا که با توجه به سیاست شهرداری تهران، شرکت شهربان و حریم بان با گفتمانی جدید و کاملاً اخلاق مدارانه و محترمانه با همراهی و مشارکت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران و در کمال احترام، بساط گستران را ساماندهی نموده و مکانی را برای کسب و کار ایشان فراهم می نماید.
لازم به تاکید و ذکر مجدد است مجموعه مدیریت و کارکنان و نیروهای اجرایی شرکت شهربان و حریم بان صیانت از حقوق شهر و شهروندان را از اولویت های اصلی کار خود می داند.»

انتهای ‌پیام/

۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =