اکران طرح فرهنگی "یا حسین؛ با تو غبارها کنار رفت" در فضای شهری پایتخت

در آستانه ۹ دی ماه، طرح‌ فرهنگی "یا حسین؛ با تو غبارها کنار رفت" در فضای تبلیغات شهری پایتخت توسط سازمان زیباسازی اکران شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ در آستانه ۹ دی ماه، روز میثاق مردم با ولایت طرح‌ فرهنگی "یا حسین؛ با تو غبارها کنار رفت" در فضای تبلیغات شهری پایتخت توسط سازمان زیباسازی اکران شد.

گفتنی است؛ حماسه ۹ دی، یا راهپیمایی ۹ دی، حضور و راهپیمایی مردم ایران در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ش در حمایت از جمهوری اسلامی ایران مقابل فتنه ۸۸ بود.

پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ش و به دنبال آن ادعای تقلب برخی از کاندیداها، برخی به حمایت از آنها موجی از اعتراض‌ها در نقاط مختلف کشور به راه انداختند. در این زمان برخی از مخالفان داخلی و خارجی نظام ایران، از این فرصت بدست آمده استفاده کرده و کشور را به مدت چند ماه به آشوب و اغشاش کشاندند. این اغتشاشات بعد از چندین ماه نهایتا در ماه محرم و روز عاشورا به هتک حرمت نسبت به امام حسین (علیه‌السلام) و مقدسات اسلامی انجامید و موجبات برانگیخته شدن احساسات مذهبی و نارضایتی مردم را داشت، لذا در پاسخ به این اغشاش‌ها و هتک حرمت‌ها و اعلام بیزاری از فتنه‌گران در روز ۹ دی به راهپیمایی پرداختند.

انتهای پیام/

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 47303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =