آیین تکریم مادران و همسران شهید در منطقه ۱۱ برگزار شد

آیین تکریم مادران و همسران شهید به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) در منطقه ۱۱ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت ام‌البنین، مادر عظیم‌الشأن حضرت عباس (ع) گفت: آیین تکریم مادران و همسران شهدای ناحیه ۱ منطقه ۱۱، هم‌زمان با سالروز وفات این مادر فداکار و بانوی باعظمت اسلام با سخنرانی، مداحی و مرثیه‌خوانی و... برگزار شد.

موسوی با اشاره به سجایای اخلاقی حضرت ام‌البنین افزود: ام‌البنین، مادر پسرانِ علی (ع)، بعد از عمری تلاش، شکیبایی و استقامت با اهدای چهار فرزند رشید به پیشگاه مولایش، حسین بن علی (ع)، با دلی مالامال از محبت و عشق، راهی دیار دوست شد و در بقیع، آرامگاه خوبان در جوار دیگر فرزند زهرا (س) برای همیشه رحل اقامت افکند.

شهردار منطقه ۱۱، سالروز وفات این بانوی بزرگ اسلام را فرصت مغتنمی برای تقدیر از مادران و همسران شهید دانست و بیان کرد: در این مراسم که در نمازخانه شهرداری ناحیه یک برگزار شد، ۱۸ مادر و همسر گرامی شهید از جمله ۲ مادر شهید جاویدالاثر حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، در این برنامه از مادران و همسران شهدا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین توسلی، امام جماعت مسجد شیشه و نیز مدیران ناحیه و منطقه با اهدای لوح یادبود و هدایا تکریم و تجلیل شد.

انتهای پیام/

۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
کد خبر: 47384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =