تشریح اقدامات شهرداری منطقه ۲۲ در برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی در کرمان

شهردار منطقه ۲۲ اقدامات شهرداری این منطقه به عنوان معین شهرداری کرمان برای برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی را تشریح کرد.

مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره اقدامات این منطقه در خصوص مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی اظهار کرد: شهرداری تهران برای چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه هایی در کرمان دارد و منطقه ۲۲ به عنوان متولی از طرف شهر تهران و معین شهرداری کرمان این برنامه را دنبال می کند. به همین منظور بازدیدی در هفته گذشته از گلزار شهدای کرمان ومسیرهای منتهی به آن صورت گرفت و کارها بین حوزه های خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی تقسیم شده و این سه معاونت متولی هستند که همراهی های لازم را با شهر کرمان داشته باشند.

وی با بیان اینکه بر اساس درخواست‌ها وانتظارات شهردار کرمان و با موافقت شهردار تهران و ضمن هماهنگی بامعاونت‌ها وسازمان های شهرداری تهران اقدامات مختلفی از سوی شهرداری منطقه ۲۲ برای این مراسم انجام خواهد شد، افزود: تحویل ۲۰۰ مخزن جمع آوری پسماند به شهرداری کرمان، تهیه وجانمایی ۱۰ عدد برج نوری و۲۰ عدد چراغ ۳متری جهت بهبود وضعیت روشنایی مسیر گلزار شهدا، هماهنگی جهت اعزام ۲ دستگاه اتوبوس گردشی، در اختیار قراردادن ۱۵ دستگاه خودروی سواری ون جهت تردد زوار، جانمایی مواکب محبان الرضا (ع) باهمکاری معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درگلزارشهدای کرمان وپذیرایی روزانه در۳ وعده هر وعده ۵۰۰۰ نفر (صبحانه ، غذای گرم، چای ، دمنوش و...) از تاریخ دهم تا پانزدهم دی ماه از مهمترین اقدامات شهرداری منطقه ۲۲ برای این مراسم خواهد بود.

نصرتی همچنین درباره پروژه بنای یادمان شهید سلیمانی در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس نیز توضیح داد: در پهنه جنوب غربی دریاچه شهدای خلیج فارس بنای یادبودی به پاس خدمات ارزشمند شهید سلیمانی در حال ساخت است که ستاد عتبات عالیات مجری پروژه و در حال اجرای آن است و در آن مقطع زمانی که شهرداری دوره قبل قرارداد سرمایه گذاری با آنها بسته بود، تحویل دهنده زمین بوده و در واقع آورده شهرداری زمین بوده و مجری آن نیز ستاد عتبات عالیات است و کار در حال انجام است.

گفتنی است؛ طرح اولیه بنا به پیشنهاد و توسط ستاد عتبات عالیات انجام شده و با مشارکت شهرداری تهران در واگذاری زمین و تامین زیرساختهای پروژه اجرای طرح آغاز شد. این بنا شامل نمادهایی از سردار شهید سلیمانی و همراهان او است که در سازه‌ بزرگی قرار دارد و دارای فضاهای فرهنگی و اجتماعی با کاربری های ثابت و متغیر خواهد بود.

انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 47406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =