اتمام پروژه‌های دوره اول طرح " من شهردارم " در ناحیه ۲ منطقه ۱۵

شهردار ناحیه ۲ منطقه ۱۵ گفت: پروژه‌های دوره اول «من شهردارم» در ناحیه ۲ منطقه ۱۵ تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحید جهانی شهردار ناحیه ۲ این منطقه با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که بتوانیم با استفاده از مشارکت مردم، رضایتمندی آنان را فراهم کنیم، گفت: جلب اعتماد مردم در اجرای پروژه های شهری از مهمترین سرمایه های ما است.

وی اضافه کرد: به همین سبب روند پیگیری و اجرای تمامی پروژه های توسعه محله ای در طرح من شهردارم یک در دستور کار قرار گرفت و تمامی پروژ ه ها تکمیل شد.

جهانی به تشریح این پروژه ها پرداخت و افزود: روکش آسفالت حدفاصل بقایی تا خیابان خاوران، خیابان بقایی، بلوار ابوذر حدفاصل منطقه تا کوچه ۲۷، روکش آسفالت خیابان بهشتی، ترمیم و نوسازی جدول خیابان نصر، روکش آسفالت خیابان بجستانی، مرمت و بازسازی پیاده راه و جداره سازی خیابان ملایری، مناسب سازی ایستگاه اتوبوس رضایی و خاوران، نصب سرعتگیر در محدوده خیابان های عباس کاشی، عزیزی و حیدری، بهسازی زمین چمن بوستان گلچین، احداث زمین چمن خاوران، تعویض زمین چمن بوستان زنبق و احداث ساختمان طرح تکریم ورودی منطقه از جمله این پروژه هاست.

وی ادامه داد: احداث باغ راه نوری خیابان خاوران، احداث ساختمان گل و گیاه بوستان فداییان و بهسازی و تجهیز پایانه خاوران از سایر پروژه های در دست اجرا است.

انتهای پیام/

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
کد خبر: 47444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =