جداره‌های منطقه۶ رنگ‌آمیزی شد

شهردار منطقه۶ از اجرای طرح ویژه پاکسازی جداره‌های شهری نواحی ۶گانه با هدف حفظ آراستگی مناظر شهری، ایجاد آرامش بصری و رفع آلودگی‌ها از مناظر عمومی شهری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ سید مرتضی روحانی گفت: به منظور حفظ آراستگی مناظر شهری و ایجاد آرامش بصری هر چه بیشتر برای شهروندان اجرای عملیات پاکسازی جداره های سطح معابر نواحی مرکزی پایتخت در دستور کار اداره زیباسازی قرار گرفت.

شهردار منطقه۶، با بیان اینکه شکل و منظر شهرها در معرض دید مستمر شهروندان ساکن و عبوری قرار دارد تاکید کرد: بر این اساس مناظر شهری بیش از هر مولفه دیگری به صورت مستقیم بر روحیه شهروندان تاثیر می گذارد و ضروری است که شهرها از نظر آلودگی های بصری ساماندهی شوند.

روحانی با تشریح طرح ویژه پاکسازی جداره‌های شهری در منطقه بیان کرد: بر اساس این طرح جداره‌های شهری که دارای آلودگی بصری و نوشتاری هستند شناسایی شده و طی یک برنامه زمانی مشخص پاکسازی و رنگ‌آمیزی می‌شوند.

شهردار منطقه۶ افزود: امیدوارم با مجموع این اقدامات و دیگر فعالیت هایی که در راستای رفع آلودگی های بصری در محدوده منطقه انجام می شود؛ خدمتی شایسته و متناسب با نیاز شهروندان داشته باشیم و به بهبود وضعیت زیبایی بصری شهر کمک کنیم.

بر اساس این گزارش؛ طرح ویژه پاکسازی جداره‌های منطقه۶ از نوار جنوبی این منطقه محدوده خیابان کارگر آغاز شده و درحال اجرا است.

انتهای پیام/
 

۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
کد خبر: 47449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =