تقدیر از شهرداری پایتخت برای اقدامات سازمان خدمات اجتماعی، معاونت خدمات شهری و شهرداران مناطق

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به همت سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری ۲۰۰ بسته جهیزیه بین محرومین توزیع می‌شود و قرار است سال آینده در هزار مسجد، این طرح اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا نادعلی در دویست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حاج قاسم متعلق به جامعه ایرانی است، اظهار کرد: سالروز شهادت این شهید را باید به تمام مردم ایران تبریک و تسلیت گفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری ۲۰۰ بسته جهیزیه را با همکاری خیرین تهیه کرده است، یادآور شد: این تسهیل گری برای حضور خیرین و بخش خصوصی انجام شد و این ۲۰۰ بسته بین محرومین توزیع می شود. به طوری که قرار بر این است سال آینده در هزار مسجد، این طرح اجرایی شود.

وی تأکید کرد: این اقدام قابل تقدیر است و امیدواریم رفع محرومیت در تهران و کشور بیش از پیش دنبال شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از شهرداران مناطق و معاونت خدمات شهری برای بازگشایی معابری از جمله خیابان ۳۰ تیر، خاطرنشان کرد: امیدواریم ساماندهی معابر در مناطق مختلف دنبال شود و خیابان و پیاده رو در جایگاه خود باشند.

وی ادامه داد: ما از شهرداری مناطق و پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست داریم موضوع را با جدیت دنبال کنند تا به نتیجه برسیم.

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
کد خبر: 47460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =