برگزاری نمایشگاه خودروی سئول لغو شد

رئیس سازمان توسعه تجارت از لغو نمایشگاه خودرو که قرار بود از سوم تا ششم اسفندماه در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل نمایشگاه بین‌المللی پایتخت و ترافیک ناشی از برگزاری این رویدادها، یکی از پرتکرارترین تذکرات اعضای شورای شهر پایتخت در طول مدت اخیر بود؛ به طوریکه این انتقادات و تذکرات به جایی رسید که رئیس شورای شهر تهران با امضای اعضای شورا تصمیم بر ممنوعیت تبلیغات رویدادهای نمایشگاه بین‌المللی گرفت و این طرح را در شورا به تصویب رساند.

با این وجود همچنان برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب با وجود ظرفیت بالای مجموعه شهر آفتاب، در نمایشگاه بین‌المللی ادامه یافت به طوریکه با وجود برگزاری نمایشگاه خودرو از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، نمایشگاه دیگری در اسفندماه و همزمان با ایام پایانی سال در خیابان سئول پیش‌بینی شد که با انتقاد جدی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و به گفته او با مخالفت استاندار تهران و وزیر صمت همراه بود.

پس از تذکرات و پیگیری‌های مکرر شورا و مخالفت مسئولان، امروز رئیس سازمان توسعه تجارت از لغو برگزاری نمایشگاه خودرو در سئول خبر داد و اعلام کرد که این نمایشگاه به سال آینده موکول شده است.

انتهای پیام/

۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
کد خبر: 47512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =