نقش زنان در توسعه و پیشرفت شهرمان ستودنی‌ است

در راستای رسیدگی به دغدغه‌ و مشکلات کارکنان، اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران در سیزدهمین برنامه ملاقات کارکنان میزبان تعدادی از همکاران متقاضی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، در برنامه‌ای که به مدت ۳ ساعت به‌طول انجامید؛ مدیرکل سرمایه‌انسانی به‌همراه جمعی از معاونان و مدیران خود، به‌منظور رسیدگی به مسائل و درخواست‌های کارکنان، با بیش از ۴۰ نفر از همکاران گرامی دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع موارد مطروحه از سوی این عزیزان، توصیه و رهنمودهای لازم در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی را ارائه داد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در حاشیه این برنامه فرا رسیدن میلاد باسعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه الزهرا (س)، روز زن و مادر را تبریک گفت و با اشاره به ویژگی‌ها و دستاوردهای زنان در جوامع مختلف، نقش بی‌بدیل زنان را در توسعه و پیشرفت شهرمان ستودنی دانست.

وی در بخشی از سخنان خود افزود: روز زن فرصتی است تا از بخش سرمایه انسانی شهرداری تهران، عمیق‌ترین احترام‌ها و بهترین آرزوها را برای تمام زنان، به ویژه کسانی که هر روز در تلاش هستند تا شهر ما را مکانی بهتر برای زندگی کنند، ابراز داریم و قدردانی خود را از بانوان شاغل در شهرداری نشان دهیم؛ تلاش‌ها و کوشش‌هایی که گاه بدون چشم‌داشت و فارغ از هرگونه تقدیر انجام می‌پذیرد و لایق بهترین تحسین‌ها و تقدیرها است.

اکبر مردانی در ادامه توجه ویژه به سرمایه‌ ارزشمند انسانی به‌ویژه بانوان، ارتقاء رفاه کارکنان و رعایت اصول عدالت و کرامت انسانی را امری ضروری برشمرد.

وی با بیان این‌که سرمایه انسانی باید انگیزه لازم را داشته باشد تا سازمان به اهداف غایی خود برسد، تصریح کرد: با مشارکت و همکاری کارکنان و جلب رضایت حداکثری آنان، بهره‌وری سازمان افزایش خواهد یافت و شاهد پیشبرد اهداف و ارائه خدمات بهینه به شهروندان شهر تهران خواهیم بود.

بر اساس این گزارش؛ به مناسبت گرامی‌داشت مقام زن و روز مادر مراسمی توسط اداره‌کل سرمایه‌انسانی و با مشارکت اداره‌کل امور بانوان در روز یک‌شنبه ۱۷ دی‌ماه با حضور ۱۶۰۰ نفر از بانوان شاغل در شهرداری تهران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد. 

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 47526

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =