بهره‌برداری از بازار میوه و تره‌بار آذرشهر در سال آینده

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به فعالیت ۸ بازار تره‌بار در سطح منطقه گفت: عملیات عمرانی بازار میوه و تره‌بار «آذرشهر» در نیمه نخست سال آینده به اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» در جلسه طرح «توسعه و نگهداشت بهینه میادین و بازارهای میوه و تره بار» که با حضور ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین برگزار شد، با اشاره به تأکیدات شهردار تهران مبنی بر ضرورت افزایش سرانه‌های خدماتی و به‌ویژه ساماندهی میادین میوه و تره‌بار گفت: با توجه به اینکه هدف اصلی مدیریت شهری خدمت رسانی بهتر به شهروندان منطقه و توسعه کیفی محصولات عرضه شده است، بهسازی و نوسازی میادین در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:هم اکنون هشت بازار تره‌بار در ۱۰ محله منطقه به صورت روزانه فعالیت می‌کنند و در تلاش هستیم با رفع مشکلات و تجهیز میادین تره‌بار خدمات با کیفیت و مطلوب‌تری به شهروندان ارائه شود.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: عملیات عمرانی بازار میوه و تره‌بار «آذرشهر» در نیمه نخست سال آینده به اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

اخ‌الصنایع با اشاره به تخریب و نوسازی بازار میوه و تره‌بار «طوس» ادامه داد: به دلیل فرسوده بودن این بازار مقرر شد، سال آینده با همکاری سازمان میادین بازار میوه و تره‌بار «طوس» به‌طور کامل تخریب و با احداث پارکینگ، توسعه تعداد غرفه‌ها و افزایش طبقات برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان نوسازی شود.

وی گفت: همچنین مقرر شد بازار میوه و تره‌بار «چناران» به دلیل واقع شدن در اجرای پروژه شاخه شرقی یادگار امام(ره)  واقع در محور شهید رنجبر به خیابان عرب منتقل شود.

شهردار منطقه ۱۰ با تأکید بر ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان تصریح کرد: آسفالت ریزی، اصلاح و خط کشی پارکینگ‌های خودرو، رنگ‌آمیزی، نورپردازی، بهسازی فضای سبز داخل و اطراف میادین، مرمت سرویس بهداشتی، مناسب سازی ویژه معلولان و سالمندان، تعمیر مخزن زباله و غیره از جمله موارد مطرح شده برای بهسازی میادین میوه و تره بار منطقه است.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 47530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =