۶هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه۹ تحت پوشش طرح شهید آرمان۲ قرار می‌گیرند

شهردار منطقه۹ از اجرای طرح شهید آرمان با محوریت مسجد با نوجوانان با حضور بیش از ۶ هزار نفر از دانش‌آموزان منطقه۹ در قالب ۲۴ مدرسه تحت پوشش طرح مذکور خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه گفت: طرح شهید آرمان۲، طرحی مشترک میان مدیریت شهری، آموزش و پرورش و گروه‌های مردمی و مربیانی انتخاب شده می باشد که مقرر شده در چارچوب قوانین آموزش و پرورش و فعالیت‌های فرهنگی در مدارس انجام شود.

وی افزود: محور طرح مذکور روحانیون، استادان و گروه های مردمی هستند که نقش اجتماعی خود را در قبال نوجوانان و جوانان ایفا می کنند.

مرتضوی تصریح کرد: طرح شهید آرمان، طرحی فرهنگی و تربیتی است که مرحله اول آن در ۱۲ مسجد منطقه۹ اجرا شد و مرحله دوم این طرح که قرار است پیوندی میان مسجد و نوجوانان باشد، در ۲۴مدرسه این منطقه به اجرا درمی‌آید.

شهردار منطقه۹ خاطر نشان کرد: هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای طرح شهید آرمان ۲ در مدارس منطقه۹ انجام و اولین جلسه با مدیران مدارس، نمایندگان مساجد، رئیس آموزش و پرورش، نماینده مرکز فعالیت های دینی مستقر در منطقه و روسای ادارات فرهنگی و آموزشهای شهروندی برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 47540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =