تمهیدات ترافیکی مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندان از حمل و نقل عمومی جهت شرکت در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سرهنگ فیروز کشیر در خصوص تمهیدات ترافیکی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلای تهران گفت: پلیس راهور تهران بزرگ به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تمهیدات ترافیکی خاصی را در اطراف مصلای تهران انجام خواهد داد.

وی افزود: امروز این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای تهران برگزار می شود که محدودیت های توقف در اطراف مصلای تهران را خواهیم داشت.


سرهنگ کشیر افزود: شهروندان و مراجعه کنندگان گرامی باید از توقف در اطراف و محدوده های پیرامونی مصلای تهران خودداری کرده و صرفا خودروهای خود را در پارکینگ هایی که به همین منظور در اطراف مصلی آماده شده اند، پارک کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: اگر ازدحام و مراجعات افزایش یابد، پلیس راهور اجازه پارک خودروها را در بزرگراه شهید سلیمانی و خیابان قنبرزاده و هچنین خیابان هایی مانند هویزه ، عشقیار  و ...  خواهد داد اما پارکینگ ها باز است و آمادگی پذیرش مراجعه کنندگان به مصلای تهران را دارند.


وی با بیان اینکه حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ها و مترو نیز آماده جابجایی مسافران و شهروندان است، گفت: هر دو ایستگاه مترو مصلی و شهید بهشتی آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان مترو نیز هستند.


انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 47559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =