رقابت نوجوانان در مرحله داوری مقدماتی جشنواره "نوجوونیم"

پس از ارزیابی اولیه آثار ارسالی به دبیرخانه‌های منطقه‌ای جشنواره «نوجوونیم»، رقابت نوجوانان در مرحله داوری مقدماتی در فرهنگسراهای تهران در حال برگزاری است.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پس از اتمام مهلت ثبت‌نام نوجوانان تهرانی در دومین جشنواره «نوجوونیم»، از بین ۸۹۸۸ نوجوان شرکت‌کننده در این جشنواره، مستندات ارسالی در محورهای فرهنگی، هنری، علمی و فناوری، ورزشی و رسانه و فضای مجازی ارزیابی و آثار منتخب به بخش داوری جشنواره در فرهنگسراهای تهران راه پیدا کردند.

در این مرحله از داوری، نوجوانانی که به مرحله مقدماتی راه پیدا کرده اند، با حضور در فرهنگسراهای شهر تهران به تشریح توانمندی‌ها، استعداد و علاقه‌مندی‌های خود برای هیئت داوران می‌پردازند و از هر منطقه، پنج نفر در پنج محور جشنواره انتخاب  و بدین ترتیب، ۱۱۰ برگزیده نوجوان از مناطق ۲۲گانه به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا می‌کنند و  برگزیدگان جشنواره همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه، معرفی و تقدیر می‌شوند.

جشنواره «نوجوونیم» با هدف شناخت حداکثری ظرفیت‌های نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به فعالیت‌های کنشگرانه و ایجاد بسترهای تربیتی برای نوجوانان فعال از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پرتال جشنواره به نشانی nojavoonim.farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 47571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =