برگزاری جشن گرامیداشت روز زن در پردیس سینمایی مجتمع صبا

شهردار منطقه ۱۱ گفت: جشن گرامیداشت روز زن در پردیس سینمایی مجتمع صبا به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، هم‌زمان با ولادت خجسته یگانه دخت پیامبر (ص)، حضرت فاطمه (س) و روز زن، مراسم جشن روز زن، ویژه بانوان شاغل شهرداری منطقه با حضور مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه، حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران و بانوان شاغل منطقه در پردیس سینمایی مجتمع صبا برگزار شد.

باقری در این مراسم ضمن تبریک فرخنده‌میلاد بانوی جهان اسلام و گرامی‌داشت روز زن گفت: حضرت زهرا (س) می‌فرماید: «از دنیای شما من سه چیز را دوست دارم؛ قرائت قرآن کریم، نظر به چهره پیامبر (ص) و انفاق»؛ پس بر ما نیکوست با تأسی از این بانوی گرامی، بیشتر به قرآن توجه کنیم، به زیارت اهل بیت (ع) برویم و در انفاق و صدقه کوشا باشیم.

وی همچنین با ابراز رضایت از وضعیت تحقق طرح من شهردارم در منطقه ۱۱ بیان کرد: با تلاش مجدانه دوستان، منطقه ۱۱ از درصدی که برای کسب آرای مردمی پیش‌بینی شده بود، بالاتر رفته که نشان‌دهنده اهتمام همکاران ما در این منطقه به اجرای این طرح بوده و جای تقدیر و قدردانی دارد.

معاون شهردار تهران از برگزاری مراسمی به همین منظور در تاریخ دوم بهمن در برج میلاد خبر داد و گفت: در آن مراسم از زحمات مناطقی که در اجرای طرح فعال بوده‌اند تقدیر خواهد شد.

در ادامه موسوی، شهردار منطقه نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت روز زن و مادر بیان کرد: خانواده در جامعه اسلامی به انسان مفهوم می‌دهد و سلامت اجتماع در خانواده و سلامت خانواده نیز مرهون زن است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و پخش فیلم از جمله برنامه‌های این مراسم بود و در پایان با اهدای هدایای شهردار منطقه از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری منطقه ۱۱ قدردانی شد.

انتهای پیام/

۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 47657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =