برگزاری مراسم تجلیل از بانوان شاغل در منطقه۹

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و هفته زن، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در منطقه با حضور شهردار و معاونین منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار این منطقه با تبریک ولادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: حضرت فاطمه(س) نه تنها الگوی زنان، بلکه الگویی برای همه انسان هاست. فاطمه یعنی شهامت، شجاعت، حق باوری، حق مداری، دفاع از حق، بانویی که محبت و عشق و صفا را به خانه مولایمان برد و آن را الگویی برای همه همسران جهان قرار داد.

وی افزود: روز زن و نام فاطمه تلنگری برای یادآوری مسیر راه تعالی بانوان و همه انسانها است.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به حضور و نقش پررنگ زنان در فعالیت‌های اجتماعی و مدنی عنوان کرد: امروزه زنان ایران اسلامی، در تمام صحنه ها باوقار، باکرامت و با عفاف دوشادوش مردان در جهت اعتلای این مرز و بوم فعالیت می کنند. حضور بانوان در عرصه‌های ورزشی، مدیریتی، بهداشت و درمان، اشتغال وکارآفرینی و سایر عرصه های خطیر جامعه، خود گواه این مهم است.

مرتضوی با اشاره به فرمایش امام(ره) عنوان کرد: "اگر زن های انسان‌ساز از ملت‌ها گرفته شوند، ملت‌ها شکست خواهند خورد"، این جمله  قابل تامل بوده و نشان دهنده نقش کلیدی بانوان در رشد و ارتقاء جوامع دارد.

این مدیر شهری در منطقه ۹ تاکید کرد: در مجموعه مدیریت شهری نیز بانوان نقش پررنگی در سمت های مدیریتی و کارشناسی ایفا می کنند. در شهرداری منطقه ۹ ۶۲۰ نفر شاغل هستندکه ۲۰۹ نفر آنها از بانوان می باشند و ۲۰ پست مدیریتی در تصدی بانوان توانمند است.

لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم، از بانوان شاغل در منطقه ۹ تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: 47659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =