مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با شهرداران مناطق ۱۹ و ۸ دیدار کرد

در راستای اجرای طرح «بهینه نگهداشت میادین و بازارهای میوه و تره‌بار» مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با شهرداران مناطق ۱۹ و ۸ دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان در دیدار با تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ تاکید کرد: عرضه محصولات به میادین و بازارهای میوه و تره بار با رعایت نکات بهداشتی انجام می شود. مرمت میدان مرکزی میوه و تره بار در دستور کار قرار گرفته است.در این نشست، درباره شناسایی و رفع مشکلات میادین و بازارها نکاتی مطرح شد.

آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت، تعمیر مخزن زباله، مرمت سرویس بهداشتی، مناسب سازی ویژه معلولان و سالمندان و غیره از جمله موارد مطروح در این جلسه بود.

بهسازی میدان میوه و تره بار «پروین» و بازارهای تابعه

فصاحت در دیدار با فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران با محکومیت حادثه تروریستی در کرمان درباره احداث بازار میوه و تره بار در منطقه ۸ شهرداری تهران تاکید کرد: زمین های معرفی شده از سوی شهرداری منطقه که ظرفیت های احداث بازار میوه و تره بار را دارند به سرعت با هدف خدمت رسانی به مردم، از سوی سازمان احداث می‌شوند.

 شهردار منطقه ۸ در این نشست ابراز امیدواری کرد که به زودی یک قطعه زمین برای احداث بازار در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار قرار گیرد.

تنهایی به معاونان خود تاکید کرد تا همکاری های لازم را با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در راستای رفع مشکلات داشته باشند. در این جلسه به رفع نیازهای میدان میوه و تره بار «پروین» و بازارهای تابعه آن تاکید شد. رنگ آمیزی و اصلاح و خط کشی پارکینگ میدان میوه و تره بار «پروین» از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود.

انتهای پیام/

۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 47692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =