پیام تسلیت فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران در پی حادثه تروریستی شهر کرمان

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، طی انتشار پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، فاطمه تنهایی شهردار این منطقه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، طی انتشار پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

در متن پیام تنهایی آمده است: 

وَ مَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا
آن کس که مظلوم کشته شده برای ولیش در مقام انتقام سلطه دادیم 

عملیات تروریستی روز گذشته در گلزار شهدای کرمان که موجب شهادت مظلومانه و مصدوم شدن عاشقان سردار دلها و رهروان فاطمی گردید، بار دیگر استقامت مردم انقلابی و خباثت دشمنان انقلاب را آشکار ساخت.

چنین حملات تروریستی که در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روی داد، سندی بر ارتکاب جنایات گروه‌های تروریستی و اعترافی بر حقانیت نظام اسلامی و مسیر انقلاب است.

طراحان و عاملان این حادثه بدانند که چنین اقداماتی نه تنها ملت مظلوم و مقاوم ایران را ناامید و از مسیر خود منحرف نخواهد کرد، بلکه گام‌هایمان را در راستای اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عزیز محکم‌تر و استوارتر می‌کند.

ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و بی‌سابقه، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و به خصوص مردم انقلابی کرمان و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این شهدای مظلوم رحمت و مغرفت و برای مجروحان شفای عاجل و التیام و آرامش مسألت می‌نمایم. 

انتهای پیام/

۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 47696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =