کسب رتبه نخست در تکریم ارباب رجوع توسط شهرداری منطقه۲۱

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۲۱ از کسب رتبه نخست توسط شهرداری این منطقه در تکریم ارباب رجوع در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "فرامرز اکبری" بیان کرد: راز موفقیت ما در بحث پروژه های توسعه محله ای و پروژه های احداثی، اجرای برنامه های معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی مبتنی بر بودجه شهرداری تهران و نتیجه ی آن کسب رتبه خوبی بوده است.

وی گفت: در طرح "من شهردارم"  امسال در پاییز به ۱۰۰ درصد اجرا پروژه های توسعه محله ای دست پیدا کردیم و جز مناطق برتر بودیم. سایر پروژه های منطقه، پروژه های مستمر و غیر مستمر نیز تا پایان سال به تحقق ۱۰۰ درصدی دست پیدا خواهیم کرد.

کسب رتبه نخست در تکریم ارباب رجوع و شهروندان

اکبری با تاکید بر اهمیت شهروندان و تکریم همکاران در ادامه گفت: با تغییر در ساختار فیزیکی در حوزه تکریم ارباب رجوع و حوزه شهرسازی، درآمد و دبیرخانه در ۶ ماه اول سال به رتبه نخست دست پیدا کردیم؛ همچنین با توجه به تاکید شهردار تهران و معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری تهران و ارتقاء رضایتمندی پرسنل، اقدامات خاصی در خصوص میزان رضایتمندی پرسنل از قبیل مسیر ارتقاء، خدمات رفاهی خارج از سیستم خدمات اداره کل رفاه، وام ها، ارتقاء سازمانی و همچنین بحث مسیر ارتقاء شغلی خبره و کارشناسی ویژه انجام شد.

تعمیر، بهسازی و مرمت سالن غذاخوری در ساختمان ۱ و ۲ منطقه ۲۱ در راستای دلگرم کردن همکاران و دیگر مواردی که در خصوص رفاه پرسنل در دستور کار خودمان قرار دادیم.

وضعیت اعتباری منطقه ۲۱ در مقایسه با مناطق

اکبری در ادامه با بیان اینکه منطقه ۲۱ با صنعت همجوار است، پس دارای جمعیت کمتری است گفت: در همین راستا همیشه از اعتبارات پایینی برخوردار بودیم و این باعث عقب افتادگی خیلی بالای در سطح منطقه شده بود.

وی در خصوص همجواری صنعت و سکونت در زمان مدیریت کنونی اظهار کرد: از سال گذشته با تلاش شهردار و تیم مدیریتی منطقه توانستیم، این همجواری صنعت و سکونت را یک فرصت و یک تهدید معرفی کنیم و با کسب اعتبار در سال گذشته در سطح شهرداری تهران در پروژه های تعریف شده مثل بوستان بانوان انرژی، خانواده، قرائت خانه یاس، رتبه اول در جذب اعتبارات عمرانی کسب کنیم.

*تخصص اعتبار نسبت به جمعیت منطقه ۲۱

اکبری در خصوص تخصص اعتبار نسبت به جمعیت بیان کرد: براساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت ساکن ۱۸۵ هزار نفر و همچنین جمعیت ورودی و همجواری با شهرهای اقماری که در کنار منطقه هستند مثل کرج، شهریار، باغستان و .. که معادل همین جمعیت ساکن در کارخانه ها به عنوان نیروی کار و همسایه اطراف ما که در بحث های روزانه به منطقه ما مراجعه می کند، خاستگاهی است برای اینکه ما بتوانیم اعتبارات بیشتری را جذب کنیم .

*پروژه های در حال توسعه؛ بیان خواسته های شهروندان

اکبری در ادامه گفت: ما برای تدوین برنامه عملیاتی منطقه باید سرانه های ۷ گانه را اندازه گیری کنیم . این سرانه های ۷ گانه استانداردهای هستند که برای میزان ارتقائ شهرنشینی قابل اندازه گیری هستند. علاوه بر رصد سرانه های ۷ گانه، در بین مردم در خصوص پروژه "من شهردام" هم به نظر سنجی مردم و شهروندان توجه می شود. هر محله در منطقه ۲۱ به زیرساخت های مختلف از جمله: شهری، ورزش، مشکل ترافیکی نیاز دارند.

وی در ادامه گفت: خواسته های مردم باتوجه به نوع فرهنگ و نوع زندگی که در محل دارند توسط همکاران ما در اداره برنامه و بودجه احصال می شود؛ اینها ورودیه ما در برنامه عملیاتی هستند و برمبنای آن ما برنامه عملیاتی مان را اجرا می کنیم.

*کسب رتبه اول در طرح " من شهردارم ۱"

برگ برنده ما در پروژه های عمرانی، میزان مشارکت مردم در انتخاب پروژه های است در سال ۱۴۰۱  با ۱۹۰ درصد میزان مشارکت مردم در انتخاب پروژه ها رتبه اول را در شهر تهران داشتیم و امسال هم توانستیم همان پروژه ها را به ۱۰۰درصد اجرا برسانیم که این برگ برنده ما و افتخار زرین منطقه ما است. با اجرای ۱۰۰ درصدی پروژه ها پاسخ اعتماد شهروندان منطقه به شهرداری منطقه ۲۱ را انجام دادیم.

انتهای پیام/

۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 47755

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =