«شهرگفت» محل تبادل آرا و انتقال ایده‌ نخبگان برای اداره بهتر شهر است

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه در «شهرگفت» مردم و نخبگان حرف می‌زنند، مسئولان گوش می‌کنند، گفت: امیدواریم این تبادل آرا و انتقال ایده‌ها موجب ارتقای وضعیت اداره شهر شده و زمینه کمک به مدیران شهری برای حل‌وفصل مناسب موضوعات را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار شهر عبدالمطهر محمدخانی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل و سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه دومین نشست «شهرگفت» در جمع خبرنگاران گفت: رویداد «شهرگفت» ویژه مدیران شهری طراحی شده است و بنا است به محلی برای انتقال تجارب و بیان دغدغه‌های نخبگان و کارشناسان حوزه‌های مختلف شهری بدل شود. در واقع در «شهرگفت» مردم و نخبگان حرف می‌زنند، مسؤلان گوش می‌کنند. امیدواریم همین تبادل آرا و انتقال ایده‌ها موجبات ارتقای وضعیت اداره شهر و زمینه کمک به مدیران شهری برای حل‌وفصل مناسب موضوعات را فراهم آورد.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان آنکه مثلا دانشجویان می‌توانند با مشارکت در این رویداد نسبت به طرح دغدغه‌ها و یافته‌های خود اقدام کنند، اضافه کرد: در رویداد «شهرگفت» مدیران شهری می‌نشینند و گوش می‌کنند و مردم و نخبگان نقطه نظرات شان را می گویند.

وی با بیان اینکه عموم مردم می‌توانند با مراجعه به حساب‌های کاربری «شهرگفت» در شبکه‌های اجتماعی برای مشارکت در برنامه ثبت‌نام کنند، ابراز امیدواری کرد؛ رویداد «شهرگفت» در دیگر حوزه‌های مدیریت شهری به‌صورت مداوم و منظم برگزار شود و تا انتهای سال شاهد دو رویداد دیگر در قالب «شهرگفت» باشیم.

 

انتهای پیام/

۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 47771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =