توضیحات چای‌بخش درباره مدل کسب‌وکار تاکسی‌های شرکت‌های خصوصی

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی شهر تهران درباره مدل کسب وکار این تاکسی‌ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهر طبق اظهارات آقای وحدت کار تقاضای تغییر مدل کسب وکار خواسته و مطالبه مردم عنوان شده است. در حالی که خواسته و مطالبه مردم بهره مندی از دریافت خدمات بهینه واصولی در حوزه تاکسیرانی است که این خدمات بهینه و اصولی طی شش سال گذشته از عدم اجراء مفاد مصوبات لازم الاجراء شورای شهر از سوی سازمان تاکسیرانی  و ترک فعل برخی مدیران آن وخصوصا تفسیر به رای قانون در سازمان تاکسیرانی به فراموشی سپرده شده و عملا مغفول مانده است.


نکته مهمی که شاه کلید مشکلات فعلی است و(در نامه بازرسی کل کشور مورخ 23/10/1395نیز به این موضوع اشاره والزام گردیده ودر جلسه مورخ 28/03/1402 شورای اسلامی شهر نیز تاکید موکد شد ) قطعا تا تدوین،تصوب وتایید آئین نامه جدید اجراء آئین نامه فعلی علاوه برالزام قانونی ، باعث رفع  بسیاری از مشکلات خواهد بود وعملا دغدغه مردم در این صنعت با ارائه خدمات مبتنی بر قانون کاسته می شود.
نکته شایان ذکر اینکه اگر سازمان تاکسیرانی تهران برابر وظایف ذاتی به مدیریت حاکمیتی ونظارت کلان بپردازد واز موازی کاری خودداری نماید قطعا وظیفه قانونی خودش را انجام داده وباعث بهره مندی قانونی ذینفعان این صنعت خصوصا رضایتمندی شهروندان محترم وتاکسیرانان زحمتکش می شود.
وکلام آخر اینکه مدل کسب و کار فعلی در شرکتهای تابعه مبتنی بر آئین نامه ای است که بوسیله شورای شهر مصوب وبعد از تائید فرمانداری توسط سازمان تاکسیرانی به شرکتها ابلاغ گردیده است


                                                                                                                    عباس چای بخش
                                                                                      رئیس انجمن صنفی شرکتهای خصوصی تاکسیرانی شهر تهران

۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳
کد خبر: 47786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =