روکش آسفالت بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه ۱۹ با پخش ۲۴ هزار و ۳۶۰ تن ترمیم  شد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: عملیات طرح ترمیم و نگهداشت آسفالت بزرگراه آزادگان از پل شهید رجایی تا پل آیت‌الله سعیدی به طول ۷.۵ کیلومتر به منظور رفع مشکلات عبور و مرور خودروها در این کریدور ارتباطی پرتردد توسط سازمان مهندسی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه بزرگراه آزادگان یکی از شریان های اصلی شهر تهران است و حجم تردد به ویژه عبور و مرور ماشین‌های سنگین در آن بسیار بالاست بیان کرد: تخریب روکش آسفالت بزرگراه آزادگان به علت عبور ماشین آلات سنگین و نامناسب بودن زیرسازی در طی سال‌های اخیر مشکلات متعددی را برای شهروندان ایجاد و مدیریت شهری را با حجم زیادی از پیام‌های مردمی در سامانه‌ ارتباط مردمی ۱۳۷ پلاس در این خصوص روبرو کرد.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان، پس از چندین سال و در راستای ارتقای ایمنی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان این عملیات در محور آزادگان انجام شد.

شهردار منطقه با تأکید بر اینکه با اجرای طرح ترمیم و نگهداشت آسفالت بزرگراه آزادگان تا ۱۲ سال به عمر آسفالت این شریان افزوده می‌شود خاطر نشان کرد: این عملیات با صرف  ۲۴ هزار ۳۶۰ تن آسفالت به صورت مکانیزه در ۷۲ هزار ۵۰۰ متر مربع از تندروها و ۲۶ هزار متر مربع از کندروها به صورت برداشت ۱۰ سانت خرابی، نظافت، قیرپاشی و سپس پخش دو لایه آسفالت انجام شده است.

این مسئول یاد آور شد: با توجه به حجم فراوان ترافیک و عبور خودروهای سنگین در بزرگراه آزادگان این عملیات با اجرای اقدامات ایمنی از آبان ماه سال گذشته آغاز شده و به دلیل تداخل ترافیکی بخشی اندکی از عملیات باقی مانده که انجام خواهد شد.  

انتهای پیام /

۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 47944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =