ثبت چالش‌های شهری در اولین رویداد استارت‌آپ شهرهای آسیایی

اولین رویداد استارت‌آپ شهرهای آسیایی وارد مرحله ثبت چالش‌های شهری شد.

به گزارش خبرنگار شهر اولین رویداد استارت آپ شهرهای آسیایی که در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، وارد مرحله ثبت چالش های شهری شد.

در این مرحله که به منظور گردآوری مهمترین مسائل حوزه مدیریت شهری در آسیا طراحی شده است، شهرهای متقاضی شرکت در استارت آپ مهمترین چالش های خود در این زمینه را تدوین و برای بررسی و گروه بندی در اختیار دبیرخانه مجمع قرار می دهند. 

مجموع چالش های دریافت شده پس از گزینش در پنج گروه محیط زیست و تاب آوری شهری، خدمات عمومی و زیرساختهای شهری، فناوری و نوآوری شهری، بازسازی و نوسازی محیط شهری، شمل اجتماعی و رفاه عمومی تقسیم بندی می شوند. 

این مجموعه گزیده سپس برای ایده پردازی در اختیار استارت آپها و شرکتهای کارآفرین شرکت کننده در رویداد قرار خواهد گرفت و در نهایت این ایده ها با نظارت و همفکری اساتید و متخصصان حوزه های مربوطه به راهکارهایی عملی برای برون رفت از چالش های موردنظر تبدیل خواهند شد.

رویداد استارت آپ شهرهای آسیایی که به ابتکار مجمع شهرهای آسیایی و با همکاری شهرداری زاهدان برگزار خواهد شد، به دنبال تقویت پیوند بین مدیریت شهری و شرکتهای دانش بنیان برای تسریع و تسهیل توسعه و پیشرفت شهری در این قاره کهن است. 

شهرداران آسیایی تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برای ثبت چالش ها مهلت دارند. 

انتهای پیام/

۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 47948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =