کارکنان شرکت بهره‌برداری در مسابقات ورزشی کارگری موفق به کسب مقام شدند

کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در مسابقات ورزشی بدمینتون، شطرنج و تیراندازی، موفق به کسب مقام شدند.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ رحیم تعاونی از کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران در مسابقات شطرنج برق‌آسای آزاد کارگری کشور موفق به کسب مقام نخست شد و حکم قهرمانی به این ورزشکار موفق اعطا شد.

کسب مقام سوم در مسابقات تیراندازی

در مسابقات کارگران استان تهران لیلی باشی از شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در بخش انفرادی موفق به کسب مقام سوم مسابقات تیراندازی شد 

در بخش انفرادی تپانچه بانوان خانم زهره پیروی با ۱۷۶ امتیاز مقام اول و خانم صدیقه یوسفی با ۱۷۵ امتیاز مقام دوم را از تیم حریق نورد پارس کسب کردند و لیلی باشی با ۱۶۷ امتیاز از تیم شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه مقام سوم را از آن خود کرد.

مقام دومی بانوان در مسابقات بدمینتون شهرداری تهران

نخستین دوره مسابقات بدمینتون ویژه بانوان شاغل در شهرداری تهران با کسب مقام دومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران همراه شد.

این دوره مسابقات با حضور بیش از ۶۰ شرکت‌کننده در سالن ورزشی ایستگاه ۳۴ آتش‌نشانی برگزار شد و فاطمه بطوئی از سازمان ورزش، فرح جابر زاده از شرکت بهره‌برداری مترو و نازنین بن فیری از سازمان ورزش به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

کسب مقام سومی در مسابقات بدمینتون آقایان 

نخستین دوره مسابقات بدمینتون ویژه آقایان شاغل در شهرداری تهران با کسب مقام سومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران همراه شد.

نخستین دوره مسابقات بدمینتون ویژه آقایان شاغل در شهرداری تهران با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در سالن ورزشی ایستگاه ۳۴ آتش‌نشانی برگزار شد.

در این دوره مسابقات که به‌صورت انفرادی و تک حذفی برگزار شد، شرکت‌کنندگان در سه بازی به رقابت با حریفان خود پرداختند و در پایان مسابقات موسی زمانی از شهرداری منطقه ۲۱ مقام نخست، مازیار کربلایی از سازمان آتش‌نشانی مقام دوم و احسان سعیدی از شرکت بهره‌برداری مترو مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 47966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =