خروج شهروند از زیان‌دهی/ طرح «من شهردارم» نشان از رابطه خوب مردم با مدیریت شهری دارد

معاون شهردار پایتخت با بیان اینکه با مردم می‌شود شهر را بهتر اداره کرد، گفت: شرکت بیش از یک میلیون و سیصد هزار شهروند در طرح «من شهردارم» نشان از رابطه خوب و صمیمی مردم با مدیریت شهری دارد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ امروز -شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲- همزمان با یکی دیگر از رویدادهای امید و افتخار، آیین افتتاح همزمان ۲ شعبه جدید شهروند در مارلیک و فاز ۳ اندیشه و نیز کلنگ‌زنی پروژه نبرد جنوبی با حضور، لطف‌اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

لطف‌اله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در این مراسم اظهار کرد: امروز توفیق حاصل شد، دو فروشگاه افتتاح و یک فروشگاه کلنگ زنی شود.

وی افزود: راهبرد اصلی مدیریت شهری خدمت به مردم است که خدمت ابعاد مختلفی دارد. هرچه بتوانیم سطح خدمت به مردم را عمیق کنیم به اهداف خود نزدیک تر شده ایم‌.

فروزنده ادامه داد: بحث بازار و تثبیت قیمت بازار مهم است. در راهبری که برای شرکت شهروند تعریف کرده ایم کالا باید با کیفیت، تنوع و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار بگیرد. بر همین اساس دوستان طرح گسترش کمی و کیفی را در نظر دارند. شرکت شهروند در حال حاضر از روند زیان دهی خارج شده و رشد فروش روند خوب داشته است. ضمن اینکه باشگاه مشتریان هم ایجاد شده و وفاداری مشتریان نسبت به شهروند بیشتر شده است‌. معتقدیم خدمت به مردم مهمترین رسالت و وظیفه ماست و امروز این نگاه را در بخش های مختلف شاهد هستید.

معاون شهردار پایتخت با بیان اینکه با مردم می‌شود شهر را بهتر اداره کرد، گفت: شرکت بیش از یک میلیون  و سیصد هزار نفر شهروند در طرح من شهردارم نشان از رابطه خوب و صمیمی مردم با مدیریت شهری دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم حق دارند که خدمت بیشتری به آنها کنیم، شهروند آمادگی دارد ظرفیت های مردمی را در تهران و شهرستان ها فعال کند. اولین حرکت در مارلیک کرج بود و در کلانشهرهای دیگر این حرکت دنبال می‌شود تا بتوانیم یک خدمت به مردم در جهت تثبیت قیمت بازار داشته باشیم.

فروزنده با اشاره به برند شرکت شهروند گفت: ما بنا داریم این برند را در تهران و سایر شهرستان‌ها و استان‌ها توسعه بدهیم و این کار آغاز شده است و انشاءالله این فرایند ادامه‌دار خواهد بود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در پایان تأکید کرد: ان‌شاءالله در دو ماه و نیم مانده به پایان سال جاری شاهد افتتاح پروژه‌های خوبی در سطح شهر تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 47985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =