شهروند در تثبیت قیمت‌ها در بازار راهگشا بوده است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهروند در تثبیت قیمت‌ها راهگشا بوده است، گفت: این فروشگاه با عرضه بیش از ۳۰ تا ۵۰ تن گوشت تنظیم بازار توانسته به اقتصاد خانوار کمک کند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ به گزارش خبرنگار شهر، امروز -شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲- همزمان با یکی دیگر از رویدادهای امید و افتخار، آیین افتتاح همزمان ۲ شعبه جدید شهروند در مارلیک و فاز ۳ اندیشه و نیز کلنگ‌زنی پروژه نبرد جنوبی با حضور، لطف‌اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در این نشست اظهار کرد: انصافا در این دوره از مدیریت شهری این میزان از افتتاح ها، قابل توجه بوده است و انتظار داریم تا پایان این دوره مدیریت شهری حداقل شاهد رشد ۵۰ درصدی افزایش فروشگاه ها باشیم.

وی با بیان اینکه شهروند صدهاتن کالای تنظیم بازار عرضه کرده که در تثبیت قیمت ها راهگشا بوده است، افزود: این فروشگاه با عرضه بیش از ۳۰ تا ۵۰ تن گوشت تنظیم بازار توانسته به مردم کمک کند.

پیرهادی ادامه داد: فروش آنلاین از سه شعبه به ۲۵ شعبه افزایش پیدا کرده که یک اتفاق مثبت است و امیداورم در پایان این دوره مدیریت شهری همه فروشگاه‌های شهروند با فروش آنلاین خدمات دهی کنند که در کاهش ترافیک و  کاهش آلودگی هوا موثر است.

پبرهادی با تاکید بر اینکه فروشگاه شهروند به صورت اقساط به کارمندان شهرداری تهران خدمت رسانی کند، تصریح کرد: با توجه به تجربه ای که این شرکت دارد، شهروند می‌تواند به عنوان الگوی موفق در شهرها و استان های دیگر فعالیت کند. البته فروشگاه شهروند علاقه به مشارکت با شهروندان دارد و این کار شروع شده است. تعدادی از فروشگاه‌های شهروند با مشارکت شهروندان افتتاح شده یا درحال افتتاح است که این یک اتفاق خوب در مجموعه شهرداری تهران می‌تواند باشد.


انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 47986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =