اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار 

شهردار منطقه۸ از اهدا و توزیع  ۱۰۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین خانواده‌های کم‌برخوردار این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ از اهدا و توزیع  یکهزار بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر در بین خانواده‌های کم‌برخوردار این منطقه خبر داد.

وی گفت: طرح "کرامت علوی" با اهدای یکهزار بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر، ویژه نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار سطح منطقه۸ اجرایی شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اعلام این خبر افزود: در راستای اهداف و برنامه های کنگره شهدای پایتخت، به همت حوزه بسیج منطقه و خیرین، از هفته گذشته تعداد یکهزار بسته معیشتی ارزاق و لوازم التحریر تهیه و بسته بندی شد.

تنهایی با اشاره به ارزش ریالی حدود ۶۰۰ میلیون تومانی این ارزاق ادامه داد: خانواده‌های شناسایی شده در این طرح، زنان سرپرست خانوار، معلولین و نیازمندان سطح منطقه هستند و بسته ها شامل برنج، ماکارانی، حبوبات، رب گوجه‌فرنگی و روغن است که عصر روز چهارشنبه(۲۰ دی ماه ۱۴۰۲) طی مراسمی بسته‌ها آماده تحویل شد و از صبح امروز ( ۲۳ دی ماه) ارسال آن به منازل شهروندان آغاز شده است.

انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 47990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =