رفع مشکلات محیط زیستی منطقه نیازمند ورود همه دستگاه‌های متولی

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه مشکلات محیط زیستی باید به صورت ریشه‌ای حل شود، گفت: رفع مشکلات محیط زیستی منطقه نیازمند ورود همه دستگاه‌های متولی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ "حلیا سادات حسینی" در بازدید و نظارت ستادی محیط زیست منطقه ۱۹ گفت: در حال حاضر شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه بوده‌ایم از آن جمله میتوان به ساماندهی خلازیر به واسطه پاکسازی انبارهای پراکنده پسماند و مدیریت کلونی های تیمی و کنترل مناطق بی دفاع اشاره کرد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از پاکسازی اطراف کوره های آجرپزی نیز یاد کرد و گفت: این منطقه نیز نیازمند اجرای طرحی خاص و ویژه است که مشکلات پیشین مجدد بازنگردد .

حسینی در ادامه با اشاره به موضوع فاضلاب ناحیه ۳ به عنوان دغدغه‌ی جدی در محیط زیست اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات خوبی از سوی شهرداری تهران در جهت رفع مشکلات محیط زیستی منطقه صورت گرفته اما واقعیت این است که در بخش هایی نیازمند پای کار آمدن همه دستگاه های متولی اعم از وزارت کشور، وزارت نیرو، آب و فاضلاب و وزارت بهداشت هستیم.

وی یادآور شد: منطقه ۱۹ منطقه‌ای مهم در بحث اجرای برنامه‌های محیط زیست است که با نگاه ویژه و حل مسائل زیست محیطی آن می‌تواند به عنوان منطقه‌ای پایلوت و دوستدار محیط زیست در بین مناطق تبدیل شود.

انتهای پیام/

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: 48004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =