به بودجه شهرداری به چشم طمع نگاه نشود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرجا بگوییم پول ما را بدهید می‌گویند شهرداری پول دارد. این در حالی است که به دلیل گرانی‌ها ما با این بودجه هم باز کمبود اعتبار داریم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در دویست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش شهردار تهران درخصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری با بیان اینکه وقتی درخصوص میزان تحقق بودجه سخن می گوییم ممکن است تلقی اشتباهی صورت بگیرد و برخی از پول شهرداری به عنوان قلک استفاده کنند، گفت: هرجا بگوییم پول ما را بدهید می گویند شهرداری پول دارد. برای مثال وقتی می خواهند پول گندمکاران را بدهند از سهم شهرداری بر می دارند و می گویند شهرداری پول دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رقم اجرای هر کیلومتر مترو ۲ هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: قیمت هر اتوبوس در حال حاضر هشت میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: میزان رشد بودجه نیز به گرانی ها برمی گردد؛ اجباراً باید بودجه را افزایش دهیم و با پول سالهای گذشته هیچ بخشی نمی گذرد. کسانی به بودجه شهرداری به چشم طمع نگاه نکنند.

چمران با بیان اینکه ما با این بودجه هم باز کمبود اعتبار داریم، گفت: حتی با ۱۸۰ همت نیز نمی توان بافت فرسوده را نوسازی کرد و حمل و نقل را توسعه داد و آلودگی هوا را کاهش داد.

انتهای پیام/

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 48019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =