ارزیابی HSE از ۴۱ مرکز درمانی منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۱ از انجام بازرسی تخصصی HSE در ۴۱ مرکز بهداشتی درمانی به منظور شناسایی، ارزیابی خدمات بهداشتی و بررسی ایمنی این مراکز خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، علی‌محمد سعادتی شهردار این منطقه با اعلام این خبر افزود: بر اساس سیاست کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر احصا و معرفی مراکز خدمات بهداشتی و درمانی ناایمن شهر تهران از همه مراکز خدمات بهداشتی و درمانی فعال در سطح منطقه ۱۲، بازرسی تخصصی HSE به منظور شناسایی، ارزیابی خدمات بهداشتی و بررسی ایمنی این مراکز صورت پذیرفت.
شهردار منطقه، این اقدام را گام مؤثری در جلوگیری از حوادث شهری و صیانت از شهروندان قلب تهران برشمرد و در توضیح چگونگی تحقق آن گفت: برای انجام این کار و به‌روزرسانی ارزیابی‌های فنی و تخصصی HSE، بر اساس آخرین وضعیت موجود، همه مراکز خدمات بهداشتی و درمانی فعال در سطح منطقه را کارشناسان واحد HSE منطقه ۱۲ مورد پایش و ارزیابی قرار دادند و در مرحله بعدی نتایج مربوط به ایمن یا ناایمن‌بودن مراکز یادشده به سامانه مدیریت HSE شهرداری تهران اعلام شد.
او با بیان این نکته که این اقدام طی دو فازِ بررسی و احصای الزامات بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی مراکز درمانی منطقه صورت گرفته، این دو فاز را چنین بیان کرد: در فاز اول، با دعوت از سازمان آتش‌نشانی و نمایندگان HSE مراکز درمانی مقرر شد نسبت به تهیه دستورالعمل ایمنی برای این مراکز درمانی اقدام کنند و در فاز دوم، پس از تعیین ۱۵۶ محور ایمن، الزامات بهداشتی، ایمنی و محیط زیستِ ۴۱ مرکز خدمات بهداشتی و درمانی منطقه، به دست آمد.
سعادتی در پایان ضمن تأکید بر ضرورت به‌کارگیری دقت، حوصله و تخصص و تجربه در انجام این اقدام بیان کرد: در مرحله نهایی همکاران ما با مشارکت خود مراکز درمانی، برای رفع مشکلات و تأمین ایمنی این مراکز، اقدامات لازم را صورت دادند.

۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 4807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =