رهایی از ترافیک سه‌راه شهریار با احداث و افتتاح زیرگذر فتح ـ باغستان

احداث زیرگذر فتح - باغستان در غرب تهران با هدف رهایی شهروندان از ترافیک سه راه شهریار و همچنین تسهیل دسترسی به شهرهای غربی استان مانند شهریار، باغستان و ملارد اجرایی شده و بزودی افتتاح می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛" جعفر شربیانی"، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی گفت: شهرستان شهریار به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی توسعه استان تهران، با جمعیت بیش از یک‌میلیون نفر و وسعت جغرافیایی بالا، ظرفیت‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و... دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌های فوق‌العاده، شهریار را به جایگاه واقعی خود رساند.

وی افزود: یکی از گره‌های ترافیکی بزرگی که در جنوب غرب تهران و در بزرگراه فتح وجود دارد، مربوط به ورودی باغستان بوده که رفع آن از مطالبات شهروندان تهرانی و اهالی شهرستان‌های باغستان، شهریار و ملارد است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۱۲۰ میلیارد تومان انجام شده و به‌زودی به‌منظور کاهش ترافیک منطقه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شربیانی با تأکید بر اینکه این پروژه دسترسی شهروندان به شهرهای غربی استان مانند شهریار، باغستان و ملارد را تسهیل می‌کند، درخصوص زمان افتتاح پروژه گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همت شهرداری منطقه ۲۱ این پروژه در ایام مبارک دهه فجر افتتاح مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح های عمرانی مختلف در منطقه ۲۱ شهرداری تهران، روند اجرای این پروژه ها به ویژه در بخش توسعه محله ای مطلوب ارزیابی کرد.  در این بازدید، "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز گزارشی از فعالیت های عمرانی، خدماتی و فرهنگی این منطقه ارائه کرد.

“*پیگیر کار مردم"/"جعفر شربیانی" با حضور در منطقه ۲۱ پاسخگویی درخواست های شهروندان منطقه

شایان ذکر است پس از بازدید پروژهای منطقه، دیدار چهره به چهره ای در منطقه با حضور " جعفر شربیانی" و همراهی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری، با هدف رسیدگی به درخواست های شهروندان، در حوزه امور مرتبط با شهر و شهروندی برگزار شد.

در ادامه؛ "جعفر شربیانی" و "محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ با حضور در منزل خانواده  شهیدان "احمد و عبداله رستمی" گفت: آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت ها و دلیری های غیور مردان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم است.

در پایان این دیدار صمیمانه؛ شهردار منطقه ۲۱ با اهدای لوح سپاس از صبر و شکیبایی مادر گرانقدر "شهیدان احمد و عبداله رستمی" تجلیل به و دلجویی کرد.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 48165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =