به گزارش شهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و تبلیغات مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران، سید مجتبی موسوی معاف رئیس این مرکز ضمن اعلام این خبر با اشاره به تأکیدات کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای سهولت دسترسی و ارتقای خدمات قابل ارائه به مردم از طریق مرکز نظارت همگانی، شهروندان تهرانی از این پس می توانند برای ثبت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و قدردانی خود از مجموعه شهرداری تهران از طریق لینک ۱۸۸۸ روی پرتال و اپلیکیشن تهران من به نشانی my.tehran.ir اقدام کنند.
موسوی معاف افزود: دسترسی به سوابق پیام های ثبت شده قبلی در سامانه ۱۸۸۸، امکان ارسال فایل صوتی و تصویری و تعیین دقیق موقعیت مکانی مدنظر شهروند از قابلیت هایی است که شهروندان تهرانی با ورود به این اپلیکیشن میتوانند برای ارتباط با ۱۸۸۸ از آن استفاده نمایند.
او بیان کرد: تلفن چهار رقمی ۱۸۸۸، پیامک ۱۳۰۰۰۰۰۱۸۸۸ و پرتال ۱۸۸۸ به نشانی ۱۸۸۸.tehran.ir کماکان آماده دریافت و ثبت پیام های شهروندان درحوزه های یاد شده است.
دسترسی به خدمات سامانه ۱۸۸۸ از طریق اپلیکیشن تهران من برای شهروندان تهرانی فراهم شد.
۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 4819
نظر شما