دسترسی به سامانه ۱۸۸۸ از طریق اپلیکیشن تهران من

دسترسی به خدمات سامانه ۱۸۸۸ از طریق اپلیکیشن تهران من برای شهروندان تهرانی فراهم شد.

به گزارش شهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و تبلیغات مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران، سید مجتبی موسوی معاف رئیس این مرکز ضمن اعلام این خبر با اشاره به تأکیدات کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای سهولت دسترسی و ارتقای خدمات قابل ارائه به مردم از طریق مرکز نظارت همگانی، شهروندان تهرانی از این پس می توانند برای ثبت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و قدردانی خود از مجموعه شهرداری تهران از طریق لینک ۱۸۸۸ روی پرتال و اپلیکیشن تهران من به نشانی my.tehran.ir اقدام کنند.
موسوی معاف افزود: دسترسی به سوابق پیام های ثبت شده قبلی در سامانه ۱۸۸۸، امکان ارسال فایل صوتی و تصویری و تعیین دقیق موقعیت مکانی مدنظر شهروند از قابلیت هایی است که شهروندان تهرانی با ورود به این اپلیکیشن میتوانند برای ارتباط با ۱۸۸۸ از آن استفاده نمایند.
او بیان کرد: تلفن چهار رقمی ۱۸۸۸، پیامک ۱۳۰۰۰۰۰۱۸۸۸ و پرتال ۱۸۸۸ به نشانی ۱۸۸۸.tehran.ir  کماکان آماده دریافت و ثبت پیام های شهروندان درحوزه های یاد شده است.
 

۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 4819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 28
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      1 0
      سلام وقت بخیر وقتی برای اتوبوس بی آرتی مسبر مشخص وجود دارد اما اتوبوس ترمینال جنوب به سمت خاوران از مسیر خیابان میرود وبجای توقف در ایستگاه در خیابان نگه میدارد که ماشینها با سرعت رد میشوند کداین اتوبوس 075بود لطفا رسیدگی کنید