سومین نشست از سلسله نشست‌های شهراندیش برگزار شد

سومین نشست از سلسله نشست‌های شهراندیش هیات اندیشه‌ورز شهرداری تهران با موضوع پدیدارشناسی زیست‌شبانه در تهران روایت داده‌ها، تحلیل الگوها و تصویری از آینده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، سلسله نشست های شهراندیش(نشست سوم) هیات اندیشه ورز شهرداری تهران، امروز -سه‌شنبه ۲۶دی ماه ۱۴۰۲+ با موضوع پدیدارشناسی زیست شبانه در تهران روایت داده ها، تحلیل الگوها و تصویری از آینده با حضور سید مهدی سیدی معاون پایش و نظارت راهبردی دفتر شهردار تهران، مرتضی محمدخانی مسئول هماهنگی و پیگیری امور اجرایی شب تهران و همچنین صابر اکبری مردم شناس و پژوهشگر مسائل اجتماعی برگزار شد.

سید مهدی سیدی معاون پایش و نظارت راهبردی دفتر شهردار تهران در این نشست اظهار کرد: سلسله نشست های شهراندیش نتیجه و بهره‌ خوبی به شهرداری و شهروندان خواهد رساند. جلسه اول و دوم در مورد حکمرانی مشارکتی بود و مباحث خوبی در آن جلسات مطرح شد. جلسه امروز، سومین نشست در مورد پدیدارشناسی زیست شبانه در تهران است.

وی افزود: از مباحث آزاد و اندیشه ورزانه ضرر نمی کنیم و انتفاع مادی و معنوی زیادی در این موضوع است.

معاون پایش و نظارت راهبردی دفتر شهردار تهران گفت: شهرداری یک سری ماموریت در شب دارد که باید انجام شود البته عموما مردم از این موضوع اطلاعی ندارند.

مهدی سیدی با بیان این موضوع که شب تهران اگر با اهمیت تر از روز تهران نباشد، هم اهمیت با روز تهران است، گفت: تهران شب هایی زنده دارد که مسائل متنوع و متکثری در آن رخ می‌دهد. همچنین عمده توان نظارتی و خدماتی شهرداری تهران در شب استفاده می شود. 

وی در ادامه در مورد الگوی زندگی و فرهنگ در شب تهران، ویژگی های شب تهران نسبت به روز و همچنین نظام مسائل شب تهران نکاتی را اظهار کرد.

معاون پایش و نظارت راهبردی دفتر شهردار تهران  در ادامه پیرامون فعالیت سازمان های شهرداری تهران در شب از جمله، نگاه راهبردی شهرداری به تهران، ماموریت های شبانه و فعالیت و اهمیت شهردار شب نکاتی را ارائه کرد.

در ادامه این نشست دیگر سخنرانان، نظر و نکات خود را در مورد موضوعات مطروحه ارائه کردند.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: 48207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =