نقش بی‌بدیل نیروی انسانی تلاش‌گر در تحقق اهداف مدیریت شهری

همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، شهرداری منطقه ۶ تهران میزبان پانزدهمین برنامه هم‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات کارکنان بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، صبح روز گذشته پانزدهمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی در راستای رسیدگی و رفع مشکلات کارکنان، با حضور اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونین و مدیران در شهرداری منطقه ۶ برگزار و پیرامون مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌انسانیِ این منطقه به بحث و تبادل‌نظر پرداخته شد.

در نشست هم‌اندیشی با مسئولان این منطقه، توضیحاتی در خصوص عملکرد و همچنین مشکلات و معضلات موجود در منطقه مذکور از سوی سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ارائه شد و مدیرکل سرمایه‌انسانی پس از بررسی موارد مطروحه، رهنمودها و توصیه‌های لازم را ارائه داد.

مردانی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت‌پذیرفته گفت: فعالیت‌های مستمر، خستگی‌ناپذیر  و هوشمندانه نیروی انسانی تلاش‌گر نقش بسزا و بی‌بدیلی در تحقق اهداف مدیریت شهری، جلب رضایت‌مندی شهروندان و توسعه همه‌جانبه منطقه ایفا می‌نماید، از این‌رو  شایسته است مشکلات و آلام این عزیزان نیز بررسی و به وجه احسن رفع شود.

مدیرکل سرمایه‌انسانی افزود: مدیران باید تمامی سعی  و تلاش خود را در جهت ایجاد بستری مناسب و به دور از تبعیض به‌کار گیرند چرا که نیروهای با انگیزه می‌توانند در پیشبرد اهداف سازمان نقش‌آفرین باشند.

وی با بیان این‌که ارائه خدمات بهینه به شهروندان و کسب رضایت آنان از مهم‌ترین وظایف شهرداری و اولویت‌ مدیریت شهری است، اهتمام ویژه برای ارتقای سطح انگیزه کارکنان و رضایت‌مندی حداکثری آنان، جهت تحقق این مهم حائز اهمیت و ضروری است.

در ادامه این نشست سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶، نیروی انسانی را مهم‌ترین عامل موفقیت شهرداری دانست و افزود: با یکپارچگی، وحدت، همدلی و دلسوزی کارکنان می‌توان به اهداف توسعه شهری رسید.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه به منابع انسانی گفت: نیروی انسانی، زیرساختی‌ترین مؤلفه تحول در سازمان‌ها خواهد بود.

روحانی ضمن ارتقا حقوق و مزایای کارکنان در نواحی ششگانه، در چارچوب قانون و مقررات، تکریم را نیز عامل مهم دیگر در حوزه منابع انسانی برشمرد و گفت: امروز اگر به دنبال توسعه منابع انسانی هستیم، باید تکریم را نیز در دستور کار قرار دهیم. تکریم البته همیشه مادی و مالی نیست، بلکه گاهی یک تشکر ساده می‌تواند به معنای تکریم همکاران باشد. اگر در مقام بندگی، تکریم به معنای شکرگزاری از خداوند است، در مقام کار و همکاری نیز تشکر و سپاسگزاری از یکدیگر می‌تواند به معنای تکریم باشد.

این گزارش می‌افزاید؛ مردانی با همراهی جمعی از معاونان و مدیران خود و مسئولان منطقه از ادارات و بخش‌های مختلف منطقه بازدید و از نزدیک با همکاران شاغل در این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی‌ست؛ در بخش پایانی این برنامه، مدیرکل سرمایه‌انسانی به درخواست همکاران رسیدگی و پس از بررسی موارد مطروحه از سوی این عزیزان، دستورات لازم در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی را صادر کرد.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 48218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =