نصب QR کد اطلاع‌رسانی برای شهروندان در ساختمان های شهرداری پهنه شمال‌غربی تهران

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه۲۲ با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در معاونت‌های مختلف برای خدمات رسانی به جامعه هدف، تصریح کرد: معتقدیم شهروندان نایبان اصلی شهرداری هستند و ما به نمایندگی از مردم و برای مردم کار می‌کنیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، پروین عامری تکریم ارباب رجوع، رعایت اخلاق‌گرایی و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب را از ارکان مهم   منطقه۲۲ دانست و گفت:  در این راستا اداره تکریم ارباب رجوع منطقه با نصب ۱۲ عدد بنرهای اطلاعاتی واحدهای اداری منطقه۲۲ از جمله شماره تماس و آدرس در نواحی ۶گانه، معاونت ها و ادارات منطقه۲۲ نسبت به تکریم مراجعه کنندگان در مقابل درخواست ها و مطالبات مردم اقدام کرد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه۲۲؛ در پایان گفت: یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع است، که انتظار می‌رود کلیه پرسنل شهرداری به هنگام مراجعه شهروندان ضمن تکریم و احترام به مراجعه کنندگان در مقابل درخواست ها و مطالبات مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام//

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 48228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =