به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، پروین عامری تکریم ارباب رجوع، رعایت اخلاقگرایی و صحت عملکرد در ارائه خدمات مطلوب را از ارکان مهم منطقه۲۲ دانست و گفت: در این راستا اداره تکریم ارباب رجوع منطقه با نصب ۱۲ عدد بنرهای اطلاعاتی واحدهای اداری منطقه۲۲ از جمله شماره تماس و آدرس در نواحی ۶گانه، معاونت ها و ادارات منطقه۲۲ نسبت به تکریم مراجعه کنندگان در مقابل درخواست ها و مطالبات مردم اقدام کرد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی منطقه۲۲؛ در پایان گفت: یکی از مصادیق رعایت حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع است، که انتظار میرود کلیه پرسنل شهرداری به هنگام مراجعه شهروندان ضمن تکریم و احترام به مراجعه کنندگان در مقابل درخواست ها و مطالبات مردم پاسخگو باشند.
انتهای پیام//
نظر شما