خانه‌های محل تجمع معتادان شناسایی و پاکسازی شدند

شهردار منطقه ۱۱ از شناسایی خانه‌های پلاک قرمز و پاکسازی این خانه‌ها در ناحیه ۴ این منطقه با همکاری پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل اجرایی ناحیه ۴ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد و فروش مواد مخدر گفت: به منظور اجرای طرح شناسایی و ساماندهی کلونی‌های آسیب‌های اجتماعی، همچنین شناسایی خانه‌های پلاک قرمز، با همکاری پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر و عوامل اجرایی ناحیه ۴، پاکسازی خانه‌های  محل تجمع معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

موسوی با بیان اینکه در این خانه‌ها برای پوشش فعالیت‌های مجرمانه از کودکان، سالمندان و معلولان سواستفاده می‌کردند، افزود: در ادامه با همکاری فوریت‌های خدمات اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، معلولان، سالمندان و کودکان هریک در مراکز مختص به خود انتقال داده شدند.

وی همچنین از انتقال مجرمان نیز به محاکم قضایی و انتظامی سخن گفت و ادامه داد: شناسایی و پاکسازی خانه‌های پلاک قرمز به طور مستمر در این منطقه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 48255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =