تقدیر از اعضای فعال دوام محلات شهر تهران

معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور از برگزاری همایش تقدیر از اعضای فعال دوام مشارکت‌کننده در طرح من شهردارم در سالن شهریار بوستان ولایت و به میزبانی ستاد مدیریت بحران مناطق ۱۹ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران: در این همایش که با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای فعال دوام محلات شهر تهران برگزار شد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، دکتر نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، دکتر فرهادی شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ حضور داشتند.

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این همایش تصریح کرد: در دوره کنونی مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به گروه دوام شده است و نتایج و ثمرات مثبت این نگاه در برگزاری تمرین اسکان اضطراری شهر تهران نمود عینی داشت. در این تمرین با حضور اعضای دوام نصب و جمع‌آوری چادرهای اسکان با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان انجام شد همچنین در طرح من شهردارم گروه‌های دوام با حضور در مراکز جمعیتی مانند سرای محلات، مساجد، ورزشگاه‌ها و ... نسبت به تبیین این طرح و ثبت نظر بیش از ۳۳هزار نفر از شهروندان در سامانه این طرح اقدام نمودند.

احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران نیز در این همایش اظهار داشت: افتخار من این است که من خود را عضو دوام می‌دانم و در شورای اسلامی شهر تهران در جهت حمایت از مشارکت مردم شهر تهران سعی در ایجاد بستری برای اعلام نظر عموم شهروندان در اولویت اجرای پروژه‌های شهری بر اساس دغدغه شهروندان داریم و فلسفه تعریف طرح من شهردارم که با مشارکت گروه‌های مردمی نظیر دوام صورت پذیرفت نیز هم دغدغه بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، نیز در این همایش عنوان کرد: با توجه به مخاطرات محتمل برای شهر تهران، مشارکت مردمی در حیطه مدیریت بحران امری اجتناب ناپذیر است و در شواری اسلامی شهر تهران توجه ویژه‌ای به حمایت از گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه مدیریت بحران وجود دارد.

تورج فرهادی، شهردار منطقه ۱۰ نیز در این همایش گفت: شهرداران مناطق به عنوان متولیان مدیریت بحران مناطق وظیفه پیشگیری و ممانعت از ساخت و سازهای نا ایمن را در سطح منطقه بر عهده دارند که با مشارکت گروه‌های مردمی دوام می‌توانیم این تغییر نگرش و نگاه فرهنگی در این حوزه را ارتقا ببخشیم که با افزایش آگاهی‌های عمومی شهروندان و مطالبه از سوی عموم مردم دیگر شاهد بروز ساخت و ساز نا ایمن و غیر اصولی در سطح شهر تهران نباشیم.

در پایان این همایش از منتخبان و اعضای فعال دوام محلات شهر تهران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
کد خبر: 48273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =