افتتاح فاز دوم یاورشهر ۹ طی هفته‌های آتی

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح فاز دوم مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ در ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره‌ به‌ اینکه فاز دو مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ نفر در آستانه افتتاح قرار دارد، مطرح کرد: به احتمال زیاد این فاز در یکی از شنبه های امید و افتخار در بهمن ماه افتتاح‌ خواهد شد.

 
وی افزود: فاز اول یاورشهر ۹ در مهرماه سال ۱۴۰۱ با حضور شهردار تهران با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر افتتاح شد.  احداث فاز دو این‌ پروژه یک سال به طول انجامید که در حال حاضر آماده بهره برداری است. با افتتاح این فاز، دو هزار و پانصد نفر به ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر فاز یک اضافه می شود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران همچنین گفت: با بهره برداری از فاز دوم ظرفیت کل مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۹ به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز ماده ۱۶ کل کشور که شهرداری تهران آن را آماده کرده است به ۴ هزار نفر می رسد.


احمدی صدر در پایان بیان کرد: در حال حاضر مجموع ظرفیت های شهرداری تهران برای پذیرش معتادین متجاهر ۵ هزار نفر است که اگر فاز ۲ یاورشهر ۹ افتتاح شود این رقم در مجموع به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 48317

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =