جلسه تنفیذ و تمدید احکام شهرداران مدرسه در منطقه ۲۱ برگزار شد

اردوهای راهیان پیشرفت با هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان و آینده سازان ایران اسلامی با دستاوردهای ارزشمند عرصه‌های صنعتی، تولیدی و نظامی برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ بیست و سومین دوره تنفیذ احکام شهرداران مدارس در راستای ایجاد ارتباط شهرداران و معاونین مدارس با مدیریت شهری و بهره مندی از ظرفیت و پتانسیل دانش آموزان به عنوان جوانان آینده ساز ایران اسلامی و ایجاد انگیزه و استفاده از تجربیات مسئولین شهری برگزار شد.

"محمدرضا پوریافر" ضمن خوش آمدگویی به شهرداران مدارس و خدا قوت گفت: نگاه ما به مدرسه علاوه بر آموزش مباحث علمی و فرهنگی، کانونی مهم برای اصلاح و تربیت آموزه‌های شهروندی است و شهرداران مدارس و معاونین آنها باید با بدانند با رفتار مناسب و مسئولیت پذیری در مدارس در تصمیمات شهر تاثیر گذار هستند. ‌

 در ادامه مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس ضمن تشریح اهداف و چگونگی شکل گیری طرح شهردار مدرسه در شهرداری تهران؛ گفت: طرح شهردار مدرسه به عنوان ایده ای فرهنگی و اجتماعی با هدف ورود فکری و فیزیکی مردم به امور مدیریت شهری برنامه ریزی شد تا شهرداری ها با آموزش های شهروندی، مسئولیت پذیری و قانونمندی در کودکان و نوجوانان به ارائه خدمات پایدار در شهر تهران بپردازند و بتوانند مسائل اجتماعی و فرهنگی را حل و فصل کنند.

"مجید حسینی فرد" رییس آموزش و پرورش منطقه ۹و۲۱ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، در ادامه این جلسه بیان کرد: امروز بیست و سومین دوره از اجرای طرح شهردار مدرسه می گذرد و ما اعتقاد داریم مسائل فرهنگی وقتی دوام دارد که از دوران کودکی و نوجوانی تعریف شود.

وی با اشاره به حس مسئولیت پذیری شهرداران و معاونین مدارس بیان کرد: آگاهی شما دانش آموزان از مسائل و مشکلات مدرسه و اطلاع رسانی آن به مسئولین، کمک بزرگی به پیشرفت و پیشبرد اهداف کشور است.

در پایان این جلسه شهردار منطقه پس از شنیدن صحبت ها و پیشنهادات شهرداران مدارس، به پاس همکاری های آنها در پیشبرد اهداف شهرداری در مدارس، با اهدای لوح و هدایایی از آنها تجلیل و تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 48378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =