از بهبود فضاهای بی‌دفاع شهری تا بازسازی میدان‌ها

معاون خدمات شهری منطقه ۷ از اقدامات شهرداری این منطقهدر خصوص طرح تحولی ۲۰ گانه توضیح داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۷، مصطفی علیپور معاون خدمات شهری شهرداری این منطقه درباره آخرین اقدامات شهرداری منطقه ۷ در چارچوب طرح تحولی ۲۰ گانه گفت: با توجه به تاکید شهردار تهران بر اجرای این طرح همکاران من در بخش خدمات شهری منطقه ۷ تمام تلاش خود را برای اجرای بندهای مختلف این طرح به کار گرفته اند. در همین راستا فضاهای سبز حاشیه بزرگراه صیاد در محدوده منطقه ۷ بازپیرایی شده اند. این اقدام منجر به بهبود زیبایی های بصری این بزرگراه می شود و از سویی در محلاتی که این بزرگراه از میان آنها عبور می کند فضاهای بی دفاع شهری بهبود می یابد.

وی افزود: سه بوستان در چارچوب این طرح ایمن سازی شده است که شامل ایمن سازی مسیرهای داخل پارک و اصلاح هندسی آنها و نیز عایق کاری و ایمن سازی پست های برق داخل بوستان ها می شود.

علیپور درباره سایر اقدامات خدمات شهری در چارچوب طرح تحولی ۲۰ گانه ادامه داد: طبق این طرح باید مخازن پسماند همسطح سازی و جانمایی شوند که این اقدام در محلات مختلف به خوبی انجام شده است جای برخی مخازن پسماند همسطح سازی شده و برخی هم نیاز به زیرسازی داشتند که این اقدام صورت گرفته است همچنین در برخی معابر دریچه های زائدی قرار داشتند که آنها حذف شده اند.

معاون خدمات شهری همچنین عنوان کرد: در راستای بهبود جذابیت های بصری معابر سطح منطقه ، تعدادی از خیابان ها مانند خیابان سبلان و شهید مدنی که جزو خیابان های پرتردد و پر جمعیت منطقه است عملیات بهسازی جداره ها انجام شده است و نیز دو میدان در سطح منطقه بازسازی شده است.

وی به بهبود شرایط سرویس های بهداشتی عمومی اشاره کرده و گفت: در راستای اجرای طرح تحولی ۲۰ گانه که به نوعی یک طرح جهادی برای بهبود فضای های شهری و رفاهی جامعه است ، ده ها سرویس بهداشتی عمومی در نقاط مختلف منطقه بازسازی، بهسازی و احداث شده اند و این اقدام می تواند به بهبود رفاه شهروندان ساکن در این منطقه منجر شود.

علیپور در پایان بیان کرد: خادمان شهر می کوشند محیط مناسب و دلپذیری برای مردم شهر فراهم کنند و اجرای طرح های جهادی مانند طرح تحولی می تواند در این زمینه نقش تسریع کننده ای داشته باشند.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 48392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =