استقبال کم نظیر شهروندان منطقه ۱۰ از مسابقات قهرمان‌شهر

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به استقبال پرشور شهروندان از مسابقات قهرمان‌شهر ٢ گفت: مدیریت شهری به دنبال افزایش سرانه ورزشی و بالا بردن ظرفیت‌های موجود برای شهروندان و ورزشکاران منطقه است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با بیان اینکه مسابقات قهرمان‌شهر ۲ (دورفرامنطقه‌ای)، در حال برگزاری است، گفت: مسابقات قهرمان شهر در ۳ مرحله(محله ای ،منطقه ای .فرامنطقه ای ) با هدف ترویج ورزش همگانی در بین خانواده‌ها، نشاط و شادابی در بین اقشار مختلف جامعه و استعدادیابی ورزشکاران در بین شهروندان،  در دو بخش آقایان و بانوان در دستورکار اداره ورزش معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه  قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این مسابقات با استقبال پرشور شهروندان همراه بود، افزود: این رقابت‌ها در ارتقاء ارتباطات اجتماعی، استعدادیابی، بالا بردن روحیه نشاط، شادابی و سلامتی در بین شهروند تأثیرگذار است.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: امسال در مسابقات قهرمان شهر ٢، متخصصان استعدادیاب هر رشته ورزشی از فدراسیون‌ها در این رقابت‌ها حضور داشتند.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه  ١١ زمین چمن مصنوعی در این منطقه وجود دارد، گفت: مدیریت شهری به دنبال افزایش سرانه ورزشی و بالا بردن ظرفیت‌های موجود برای شهروندان و ورزشکاران منطقه است و در تلاش هستیم در سال آتی تمامی زمین‌های چمن ورزشی را توسعه و تجهیز کنیم.

اسماعیل عربلو معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۰ گفت: در این مسابقات بانوان در ۱۰ رشته ورزشی شامل والیبال، بسکتبال، بدمینتون، بومی _محلی، بدمینتون، آمادگی جسمانی، تنیس رو میز، شنا، ژیمناستیک و داژبال با بکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: آقایان نیز در ۱۰ رشته ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، گل کوچک، بدمبنتون، دومیدانی، تنیس رو میز، دارت، فوتبال دستی، کشتی و شنا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

عربلو تصریح کرد: مرحله فرامنطقه‌ای مسابقات قهرمان شهر ۲ در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
کد خبر: 48396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =