برگزاری مسابقات قهرمان‌ شهر۲ با حضور ۲۵ هزار نفر از شهروندان منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ از استقبال چشمگیر شهروندان از مسابقات قهرمان شهر ۲ که با حضور ۲۵ هزار نفر از علاقمندان به رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به حضور پرشور شهروندان در این رویداد ورزشی گفت: مسابقات قهرمان شهر ۲ با ثبت ‌نام در دو بخش بانوان و آقایان، از اول خردادماه سال جاری، در ۱۰ رشته مختلف ورزشی آغاز به کار کرد.

وی افزود: بر این اساس ۱۴۱۰۳ نفر از بانوان در مجموع در رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، ژیمناستیک، شنا، دارت، بومی و محلی(هفت‌سنگ) و آمادگی جسمانی و ۱۰۹۶۲ نفر از آقایان در رشته‌های والیبال، بسکتبال، شنا، دارت، دوومیدانی، کشتی، فوتبال‌دستی، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز و بدمینتون شرکت کردند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: مسابقات در دور محلی و منطقه ای انجام شد و در دور فرا منطقه ای در حال انجام است که در بخش بانوان در دور محله ای ۳۵۶ تیم با حضور ۱۳۲۸۴ نفر و در دور منطقه ای ۵۴ تیم و با حضور ۸۱۹ نفر رقابت کردند. در دور فرا منطقه ای که مسابقات از ۲۱ دی ماه شروع شده تاکنون در رشته دارت مقام دوم، آمادگی جسمانی  مقام سوم و بدمینتون مقام سوم توسط بانوان به دست آمده و مسابقات تا ۱۳ بهمن ادامه دارد.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ در ادامه گفت: در بخش آقایان و در دور محلی ۳۴۰ تیم و با حضور ۱۰۲۷۳ نفر برگزار شد و در دور منطقه ای ۶۳ تیم و با حضور ۶۸۹ نفر به رقابت پرداختند که در دور فرامنطقه ای تاکنون منطقه ۹ در بخش آقایان موفق به کسب مقام دوم بدمینتون شده است.

لازم به ذکر است در سال گذشته مسابقات قهرمان شهر در دو بخش بانوان و آقایان در ۸ رشته مختلف و با استقبال شهروندان غرب پایتخت برگزار شد که با حضور گروه‌های استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی در مرحله پایانی(فرامنطقه‌ای)، چهره‌های برتر به جامعه قهرمانی معرفی و به اردوهای انتخابی تیم‌های ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 48416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =