کسب مقام سومی ورزشکاران منطقه ۲۲ در مسابقات تیمی قهرمان شهر

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از کسب مقام سومی تیمی مسابقات قهرمان شهر ۲ توسط ورزشکاران این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی در این باره گفت: این مسابقات با حضور بیش از ۱۱۰ ورزشکار از مناطق۲۲ گانه شهر تهران در مجموعه ورزشی شفیع پور برگزار شد که در این دوره از رقابت ها تیم بدمینتون منطقه ۲۲ در رشته انفرادی در رده سنی ۱۶تا۲۳ سال موفق به کسب مقام قهرمانی شد و در پایان رقابت ها تیم منطقه۲۲ در جایگاه سوم تیمی این دوره از مسابقات ایستاد.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از ورزشکاران منطقه۲۲ بابت کسب مقام سومی این دوره از مسابقات، افزود: بیش از ۵۰۰ مسابقه ورزشی در سطح محلات و منطقه در ۲۰ رشته و دو رده بانوان و آقایان در منطقه ۲۲ برگزار شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ گفت: رویداد "قهرمان شهر" حاصل رویکردی حرفه‌ای و هدفمند به رویدادهای ورزشی در محلات طی سال‌های اخیر است و یکی از راهکارهای اساسی غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بوده و نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی جامعه، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد همبستگی در تشکل‌های اجتماعی محله و تحکیم روابط اجتماعی دارد.

گفتنی است؛ دور منطقه ای این دوره از رقابت ها نیز که از مهرماه آغاز شده بود در اواسط آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه در منطقه ۲۲ به پایان رسید.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
کد خبر: 48418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =