مساجد منطقه ۱۹ میزبان بزرگترین اعتکاف دانش‌آموزی می‌شود

مراسم معنوی اعتکاف همزمان با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب و میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) ویژه دانش آموزان پسر پنجم تا هفتم بهمن ماه در محله نعمت آباد مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ناحیه سه برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و ایام البیض مراسم پر فیض اعتکاف ویژه دانش آموزان پسر در مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم و نهم همراه با قرائت قرآن برنامه های ویژه و جذاب جنگ شبانه، مسابقات گروهی، اجرای نمایش و پخش انیمیشن اجرا می شود که علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۰۳۷۴۲۲۷۷۶ تماس حاصل فرمایند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های اعتکاف در مساجد چهارده معصوم (ع)، حضرت ولی عصر (عج)، سیدالشهدا، حضرت ابوالفضل (ع) و ... همراه با برنامه فرهنگی و مذهبی و اهداء گل به پدران سالمند برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به برپایی جشن ویژه ولادت حضرت علی (ع) در نواحی همراه با مولودی خوانی در وصف اهل بیت (س) با حضور شهروندان از برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از پدران شهدای گرانقدر و مولودی خوانی و عطر افشانی وغبار روبی مزار شهدا خبر داد.

اخگرپور یادآور شد: برپایی پویش دلنوشته به پدر در روز ولادت حضرت علی (ع) و مسابقه کتابخوانی زندگینامه حضرت علی (ع)، اشتراک گذاری نماهنگ مولود کعبه، نشریه الکترونیکی با موضوع جلوه‌هایی از شخصیت امام علی (ع) در نهج البلاغه و برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب هایی با عنوان حضرت علی(ع) را بهتر می توان شناخت را از اهم برنامه های این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام /
 

۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 48482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =