برگزاری سومین نشست اتاق حل مساله با موضوع مدیریت منابع آبی و نحوه آبرسانی فضای سبز

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه۶ از تشکیل سومین جلسه" اتاق حل مساله " با عنوان مسائل مربوط به حوزه خدمات شهری و محیط زیست در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛  سید مجتبی کسائیان معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی گفت: در راستای احصائ مسائل حوزه های مختلف منطقه بر اساس روش GUT و متناسب با آن انتخاب ۱۰ مساله اولویت دار منطقه، سومین نشست کارگروه مذکور با موضوع بررسی مسائل مربوط به حوزه خدمات شهری و محیط زیست برگزار شد.

کسائیان افزود: با توجه به کمبود منابع آبی و محدودیت های آبی پیش رو، سومین نشست کارگروه  به یکی از مسائل حوزه خدمات شهری با عنوان مدیریت منابع آبی و نحوه آبرسانی فضای سبز اختصاص پیدا کرد و با استفاده از نظرات خبرگان شغلی راهکار هایی با قابلیت اجرایی به منظور عملیاتی نمودن طرح ها و پیشنهادات در دستور کار قرار گرفت، و مقرر شد راهکارهای پیشنهادی در ۳ شاخص؛ مدت زمان اجرا، مدیریت هزینه و میزان سهولت در اجرا مورد بازبینی قرار بگیرد و بر این اساس برای راهکارهای اولویت‌دار کاربست اجرایی تعریف شود.

وی در پایان اظهار داشت: جلسات این کارگروه به صورت منظم و متناسب با اولویت های تعیین شده در خصوص مسائل دیگر حوزه خدمات شهری منطقه برگزار و نتایج آن در اختیاران مدیران قرار بگیرد.

انتهای پیام/

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 48585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =