نصب ست‌های بازی جدید در بوستان‌های منطقه ۱۹

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از نصب ست وسایل بازی کودکان در راستای ایمن سازی بوستان‌ها درطرح تحولی بیست گانه خدمت و ایجاد نشاط و شادابی در کودکان و مراجعین به بوستان‌ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی اظهار کرد: به منظور تجهیز پارک ها و فضاهای سبز به امکانات تفریحی و رفاهی، مجموعه های بازی جدید به همراه تاب و کفپوش در بوستان های نواحی یک، دو و سه نصب شد.

به گفته این مسئول بوستان های گلستان، شریعتی، جوانه، شقایق، بعثت، ۲۲ بهمن، شهدای نعمت آباد، نسترن، لچکی بنفشه و پاتوق محله سهیل به ۱۰ مجموعه وسایل بازی کودکان تجهیز شدند.

نایبی با بیان اینکه این وسایل با رعایت استانداردهای لازم و اصول ایمنی خریداری و نصب شده اند خاطرنشان کرد: حفظ ایمنی و امنیت کودکان در حین استفاده از این وسایل دارای اهمیت ویژه ای است و این وسایل بازی پلی اتیلنی و از ایمنی بالاتری برخوردار و براساس استانداردهای روز ساخته شده اند.  

این مسئول تصریح کرد: این مجموعه های بازی پلی اتیلنی با طرح ها و رنگ های متنوع و شاد در راستای زیباسازی محیط های شهری، ایجاد حس نشاط در کودکان و خانواده ها در بوستان ها نصب شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست به نصب کفپوش جدید در این بوستان اشاره کرد و گفت: زمین های بازی یکی از فضاهای هیجان انگیز، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان در بوستان ها به شمار می روند، بنابراین توجه به کیفیت، انعطاف پذیری، دوام کفپوش های محوطه بازی کودکان برای تامین امنیت آنها در هنگام دویدن، بازی های گروهی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون شهردار منطقه اظهار کرد: عملیات تعمیر، رنگ آمیزی، ایمن سازی و رعایت اصول Hse وسایل بازی کودکان در بوستان های شقایق، ۲۲بهمن، شهید باکری، شهید کاظمی، شهدای نعمت آباد، مرجان، نرگس و ... نیز انجام شده است.

انتهای پیام /

۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 48627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =