"قهرمان‌شهر" شناسایی استعدادهای ورزشی محلات است

مسابقات قهرمان‌شهر شناسایی استعدادها و نخبگان ورزشی محلات از بین نوجوانان و جوانان است تا با رشد قابلیت‌ها شاهد توسعه ورزش شهروندی و ارتقای سلامت جامعه باشیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ گفت: قهرمان شهر که با هدف توسعه نهضت داوطلبی در ورزش شهروندی از سال گذشته در مناطق آغاز شده است توانست در قهرمان شهر یک با جذب ۲۸ هزار ورزشکار و در قهرمان شهر ۲، با جذب ۵۵ هزار ورزشکار  از منطقه یک گام موثر در توسعه و فرهنگسازی ورزش در محلات شمال تهران داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته از بین شرکت کنندگان در رشته های مختلف ورزشی، ۷۰ ورزشکار  به صورت تیمی و انفرادی در رقابت ها شرکت کرده و موفق به کسب ۲۱ مدال شده بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند که خود نشانگر استقبال شهروندان از مسابقات قهرمان شهر است.

صباغ تصریح کرد: در راستای نتایج موفق سال گذشته امسال نیز مسابقات قهرمان شهر ۲ از خرداد ماه آغاز شد و دور محله ای و منطقه ای آن به اتمام رسید و برندگان وارد دور فرامنطقه ای شدند که امیدواریم پر تلاش و پر امید به سکوهای برتر دست یابند و الگوی موفقی برای هم محلی های خود شوند تا آنها نیز در سال آتی به جمع ورزشکاران محلی قهرمان شهر بپیوندند.

انتهای پیام/

۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 48677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =